TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Log Malwarebytes

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Log Malwarebytes

Postprzez tsmayn0144 » 28 Sie 2012, 10:47

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:14.0) Gecko/20100101 Firefox/14.0.1


Witam,
przeskanowałem dziś komputer programem Malwarebytes Anti-malware i tu pojawia się problem, które z wyników mogę bezpiecznie usunąć? Liczę na waszą pomoc :wink:

Log:
http://wklej.eu/index.php?id=d1a941f6d8&view=nl

Z góry dziekuje :smile:
tsmayn0144
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 28 Sie 2012, 08:59

Re: Log Malwarebytes

Postprzez Pangia » 28 Sie 2012, 10:53

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.19) Gecko/2010031422 Firefox/3.0.19


Typ skanowania: Szybkie skanowanie

Jak już chcesz robić coś treściwego, to z pełnego skanowania. Poza tym wujek Google mi powiedział, że to od jakiegoś badziewnego toolbara i możesz śmiało usunąć.
Pangia
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 781
Dołączenie: 27 Wrz 2009, 11:16
Pochwały: 10

Re: Log Malwarebytes

Postprzez tsmayn0144 » 28 Sie 2012, 10:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:14.0) Gecko/20100101 Firefox/14.0.1


Pełne skanowanie wykonałem wcześniej, ale wyniki okazały się identyczne, więc nie widziałem sensu wrzucać loga z pełnego. :wink:

A co do toolbara, to czy wszystkie wyniki są z nim powiązane?
tsmayn0144
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 28 Sie 2012, 08:59

Re: Log Malwarebytes

Postprzez bajbus » 28 Sie 2012, 11:20

PostUA: Opera/9.80 (J2ME/MIDP; Opera Mini/7.0.29915/28.2313; U; pl) Presto/2.8.119 Version/11.10


bajbus
 

Re: Log Malwarebytes

Postprzez tsmayn0144 » 28 Sie 2012, 15:18

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:14.0) Gecko/20100101 Firefox/14.0.1


tsmayn0144
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 28 Sie 2012, 08:59

Re: Log Malwarebytes

Postprzez mateo8898 » 28 Sie 2012, 18:08

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/21.0.1180.83 Safari/537.1 Comodo_Dragon/21.1.1.0


Usuń wszystko co znalazł Malwarebytes.

1. Odinstaluj: Spybot - Search & Destroy, Akamai NetSession Interface, Freecorder Toolbar, vShare Plugin
2. Użyj AdwCleaner ->http://forum.instalki.pl/otl-gmer-silent-runners-sdfix-i-inne-poradnik-t13967-15.html#p139531 z opcji Delete i podaj utworzony log.
3. Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
Kod: Zaznacz wszystko
:OTL
SRV - File not found [Auto | Stopped] -- c:\program files\otshot\ZalmanUpdateService.exe -- (otshot)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\windows\xhunter1.sys -- (xhunter1)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\XDva388.sys -- (XDva388)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\XDva380.sys -- (XDva380)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\XDva360.sys -- (XDva360)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\XDva356.sys -- (XDva356)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\wanatw4.sys -- (wanatw)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\windows\vtany.sys -- (vtany)
DRV - File not found [File_System | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\vproiah.sys -- (vproiah)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- E:\game\lineage2eu\Frost\frost.sys -- (Frost_4_7_0_4)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\EagleXNt.sys -- (EagleXNt)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\drivers\EagleNT.sys -- (EagleNT)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- D:\EliteKingdoms\Cabal Reloaded\Byakko.K32 -- (ByakkoDriver)
IE - HKLM\..\SearchScopes\{443789B7-F39C-4b5c-9287-DA72D38F4FE6}: "URL" = http://search.aol.com/aolcom/search?query={searchTerms}&invocationType=tb50aoldesktopie7
IE - HKU\.DEFAULT\..\SearchScopes\{443789B7-F39C-4b5c-9287-DA72D38F4FE6}: "URL" = http://search.aol.com/aolcom/search?query={searchTerms}&invocationType=tb50aoldesktopie7
IE - HKU\S-1-5-18\..\SearchScopes\{443789B7-F39C-4b5c-9287-DA72D38F4FE6}: "URL" = http://search.aol.com/aolcom/search?query={searchTerms}&invocationType=tb50aoldesktopie7
IE - HKU\S-1-5-21-1229272821-1606980848-1417001333-1003\..\SearchScopes\{043C5167-00BB-4324-AF7E-62013FAEDACF}: "URL" = http://vshare.toolbarhome.com/search.aspx?q={searchTerms}&srch=dsp
IE - HKU\S-1-5-21-1229272821-1606980848-1417001333-1003\..\SearchScopes\{443789B7-F39C-4b5c-9287-DA72D38F4FE6}: "URL" = http://search.aol.com/aolcom/search?query={searchTerms}&invocationType=tb50aoldesktopie7
IE - HKU\S-1-5-21-1229272821-1606980848-1417001333-1003\..\SearchScopes\{afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b}: "URL" = http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT1060933
IE - HKU\S-1-5-21-1229272821-1606980848-1417001333-1003\..\SearchScopes\{c99fdc39-a1ae-4b24-8d71-e5274f8d7c54}: "URL" = http://search.hotspotshield.com/g/results.php?c=s&q={searchTerms}
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\4game.com/plugin: E:\4game\4game\npplugin4game.dll File not found
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@nexon.net/NxGame: C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\NexonUS\NGM\npNxGameUS.dll File not found
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@rsj.de/prodown:  File not found
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@Webzen.com/NPBrowserExt: C:\Program Files\WEBZEN\BrowserExtension\NPWZCmnCtrl.dll File not found
[2011-08-10 21:08:17 | 000,000,000 | ---D | M] (vshare Add-On) -- C:\Documents and Settings\Nikt\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\twf3jp0e.default\extensions\{dd05fd3d-18df-4ce4-ae53-e795339c5f01}
[2012-07-11 08:37:55 | 000,000,000 | ---D | M] (Browser Companion Helper) -- C:\Documents and Settings\Nikt\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\twf3jp0e.default\extensions\[email protected]
[2010-10-20 15:40:12 | 000,000,923 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\Nikt\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\twf3jp0e.default\searchplugins\conduit.xml
[2012-07-11 08:38:01 | 000,000,000 | ---D | M] (z) -- C:\Program Files\Mozilla Firefox\extensions\{e0b0b8ce-90f5-279f-8744-d810bcff5c6f}
O3 - HKU\S-1-5-21-1229272821-1606980848-1417001333-1003\..\Toolbar\ShellBrowser: (no name) - {EBE9E2B5-B526-48BC-AD46-687263EDCB0E} - No CLSID value found.
O8 - Extra context menu item: &Search - ?s=100000343&p=ZKxdm607YYPL&si=43983&a=C5oguzRI2LhOOB6UG0nF7Q&n=2010112512 File not found
[2012-08-28 07:32:09 | 000,000,248 | ---- | M] () -- C:\windows\tasks\Game_Booster_AutoUpdate.job
[2012-08-28 07:31:47 | 000,000,276 | ---- | M] () -- C:\windows\tasks\RealUpgradeLogonTaskS-1-5-21-1229272821-1606980848-1417001333-1003.job
[2012-08-24 16:49:00 | 000,000,284 | ---- | M] () -- C:\windows\tasks\RealUpgradeScheduledTaskS-1-5-21-1229272821-1606980848-1417001333-1003.job

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"Freecorder FLV Service"=-
"NeroFilterCheck"=-
"NvMediaCenter"=-
"nwiz"=-
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"Pando Media Booster"=-

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania + nowe logi z OTL.

Kolejność jak podałem.


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Log Malwarebytes

Postprzez tsmayn0144 » 29 Sie 2012, 15:35

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:14.0) Gecko/20100101 Firefox/14.0.1


tsmayn0144
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 28 Sie 2012, 08:59

Re: Log Malwarebytes

Postprzez mateo8898 » 29 Sie 2012, 16:41

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/21.0.1180.83 Safari/537.1 Comodo_Dragon/21.1.1.0


Wklej w OTL:
:OTL
O3 - HKU\.DEFAULT\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {1392B8D2-5C05-419F-A8F6-B9F15A596612} - No CLSID value found.
O3 - HKU\.DEFAULT\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {7AC3E13B-3BCA-4158-B330-F66DBB03C1B5} - No CLSID value found.
O3 - HKU\.DEFAULT\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {C95A4E8E-816D-4655-8C79-D736DA1ADB6D} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-18\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {1392B8D2-5C05-419F-A8F6-B9F15A596612} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-18\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {7AC3E13B-3BCA-4158-B330-F66DBB03C1B5} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-18\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {C95A4E8E-816D-4655-8C79-D736DA1ADB6D} - No CLSID value found.
O15 - HKU\S-1-5-21-1229272821-1606980848-1417001333-1003\..Trusted Domains: aol.com ([objects] * is out of zone range - 5)

:Commands
[resethosts]

Klikasz Wykonaj skrypt, później Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Zaktualizuj IE do najnowszej wersji (nawet jeśli go nie używasz) -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... _8_XP.html

Odinstaluj starą wersję czytnika .PDF:
Adobe Reader 9.5.1 - Polish

i zainstaluj najnowszą -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... eader.html


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Log Malwarebytes

Postprzez tsmayn0144 » 29 Sie 2012, 18:54

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:14.0) Gecko/20100101 Firefox/14.0.1


Zrobione :)

Dziękuje wszystkim za pomoc.
tsmayn0144
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 28 Sie 2012, 08:59


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników