TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Log z combofixa - proszę o sprawdzenie

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Re: Log z combofixa - proszę o sprawdzenie

Postprzez combofix » 16 Lip 2010, 19:45

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.5.24 Version/10.52


Zainstalowałam SP3 i zainstalowałam antywirusa i czarna tapeta jak była tak jest i już nie wiem da się to ponaprawiać czy wyrzucić ten komputer przez okno
combofix
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 19
Dołączenie: 15 Lip 2010, 21:01

Re: Log z combofixa - proszę o sprawdzenie

Postprzez mateo8898 » 16 Lip 2010, 21:47

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.6) Gecko/20100625 Firefox/3.6.6 ( .NET CLR 3.5.30729)


Wklej do notatnika:
Kod: Zaznacz wszystko
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]
"ForceActiveDesktopOn"=-

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System]
"Wallpaper"=-

Plik -> Zapisz jako -> Ustaw rozszerzenie z TXT na Wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą FIX.REG -> uruchom utworzony plik i potwierdź -> restart kompa
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Log z combofixa - proszę o sprawdzenie

Postprzez combofix » 17 Lip 2010, 15:42

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.5.24 Version/10.52


Dobrze tak zrobiłam ale co w związku z tym? nie wiem to wszystko czy coś jeszcze bo tapeta cały czas czarna
combofix
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 19
Dołączenie: 15 Lip 2010, 21:01

Re: Log z combofixa - proszę o sprawdzenie

Postprzez mateo8898 » 17 Lip 2010, 15:44

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.6) Gecko/20100625 Firefox/3.6.6 ( .NET CLR 3.5.30729)


A od kiedy to się dzieje??? I rozumiem, że tapety się nie da zmienić???
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Log z combofixa - proszę o sprawdzenie

Postprzez combofix » 17 Lip 2010, 15:52

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.5.24 Version/10.52


Bo ja wiem chyba od jakiegoś miesiąca albo dłużej dopiero teraz miałam czas żeby się tym zająć. Tapetę próbowałam zmienić ale przy ponownym włączeniu komputera znowu była czarna więc nie wiem może zostawić to tak a przeglądarki tez mi zamulają
combofix
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 19
Dołączenie: 15 Lip 2010, 21:01

Re: Log z combofixa - proszę o sprawdzenie

Postprzez combofix » 17 Lip 2010, 16:00

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.5.24 Version/10.52


Jeszcze raz sprawdziłam z ta tapetą zmieniłam na standardową wyłączyłam komputer włączyłam ponownie i przez jakieś 5 sekund była standardowa a potem znowu zrobiła się czarna.
combofix
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 19
Dołączenie: 15 Lip 2010, 21:01

Re: Log z combofixa - proszę o sprawdzenie

Postprzez Pangia » 17 Lip 2010, 16:40

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.12) Gecko/2009070611 Firefox/3.0.12


To taka luźna sugestia, ale tapeta zmienia się na czarną wtedy, gdy hmmm... Windows wykryje, że jest nieoryginalny :) (nie wiedziałem, jak to sensowniej powiedzieć).
Pangia
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 781
Dołączenie: 27 Wrz 2009, 11:16
Pochwały: 10

Re: Log z combofixa - proszę o sprawdzenie

Postprzez combofix » 17 Lip 2010, 18:49

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.5.24 Version/10.52


Czy ja wiem, już mi wykrywał, że nieoryginalny ale nijak się miało to do tapety no chyba, że się zmieniły jakieś zasady wykrywalności, no ale dobra rozumiem, że to tak zostawić i już
combofix
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 19
Dołączenie: 15 Lip 2010, 21:01

Re: Log z combofixa - proszę o sprawdzenie

Postprzez mateo8898 » 17 Lip 2010, 22:19

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.6) Gecko/20100625 Firefox/3.6.6 ( .NET CLR 3.5.30729)


Najlepiej to wrzuć screenshota, jak to wygląda.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Log z combofixa - proszę o sprawdzenie

Postprzez combofix » 18 Lip 2010, 13:26

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.5.24 Version/10.52


combofix
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 19
Dołączenie: 15 Lip 2010, 21:01

Re: Log z combofixa - proszę o sprawdzenie

Postprzez mateo8898 » 18 Lip 2010, 13:33

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.6) Gecko/20100625 Firefox/3.6.6


Wyłącz Aktualizacje automatyczne, a następnie użyj tego -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... veWGA.html
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Log z combofixa - proszę o sprawdzenie

Postprzez combofix » 18 Lip 2010, 13:36

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.5.24 Version/10.52


ok dzięki to wszystko czy coś jeszcze?
combofix
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 19
Dołączenie: 15 Lip 2010, 21:01

Re: Log z combofixa - proszę o sprawdzenie

Postprzez combofix » 18 Lip 2010, 13:48

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.5.24 Version/10.52


Nie chce mi się ten program otworzyć wyskakuje komunikat : Error while trying to acquire privileges to read your system processes. The program cannot check if WGA is active on your system.
combofix
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 19
Dołączenie: 15 Lip 2010, 21:01

Re: Log z combofixa - proszę o sprawdzenie

Postprzez mateo8898 » 18 Lip 2010, 13:50

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.6) Gecko/20100625 Firefox/3.6.6


W takim razie zrób to co w tym temacie -> http://www.searchengines.pl/index.php?s ... =76448&hl=
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Log z combofixa - proszę o sprawdzenie

Postprzez combofix » 18 Lip 2010, 15:25

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.5.24 Version/10.52


Dzięki chyba się udało :) W ramach podziękowań zapraszam na piwo ;)
combofix
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 19
Dołączenie: 15 Lip 2010, 21:01

Poprzednia

Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników

cron