TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Mail Delivery System

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Mail Delivery System

Postprzez shevc » 07 Maj 2014, 15:17

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1976.2 Safari/537.36


Witam. Posiadam konto mailowe na interii (poczta.fm). Wczoraj rano (ok. godz. 8.00) otrzymałem 8 maili z Mail Delivery System (MDS), że nie dostarczono moich maili. Oczywiście żadnych maili w tym czasie ani wcześniej nie wysyłałem. Zacząłem od zmiany hasła do mojej skrzynki (zrobiłem to na innym komputerze w innej sieci niż ta, którą posiadam w domu). Po powrocie do domu puściłem skanowanie antywirusem który mam zainstalowany (avira). Zajęło to kilka godzin (w tym czasie nie logowałem się na pocztę na swoim komputerze więc nie zdążyłem użyć jeszcze nowego hasła). Po zakończeniu skanowania (ok. godz. 24) zalogowałem się pierwszy raz na skrzynkę nowym hasłem i znów zauważyłem kolejne 4 nowe wiadomości z MDS przysłane ok. godz. 20 (hasło zmieniałem ok. 10-11 rano). Pytanie czy to u mnie jakiś wirus czy interia ma kłopoty z serwerem? Załączam skany z aviry, OTL, gmer'a oraz screenshoty kwarantanny z malwarebytes ponieważ przy próbie utworzenia loga wywala mi program albo tworzy pusty log. Przesyłam także treść przykładowego maila. Proszę o pomoc.

avira:
http://www.wklej.eu/index.php?id=da8b87b226

OTL:
http://www.wklej.eu/index.php?id=ff0b74fdae

Extras:
http://www.wklej.eu/index.php?id=155a05f843

gmer:
http://www.wklej.eu/index.php?id=1122d648a6

treść maila:
http://www.wklej.eu/index.php?id=12440b522d

screeny z malwarebytes:
http://img31.otofotki.pl/obrazki/kq226_ ... bytes1.JPG
http://img31.otofotki.pl/obrazki/zn453_ ... bytes2.JPG

PS. Odkąd użyłem narzędzia gmer system bardzo wolno się ładuje i strasznie muli. Nikt nie wie jak rozwiązać mój problem?
shevc
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 07 Maj 2014, 14:10

Re: Mail Delivery System

Postprzez mateo8898 » 07 Maj 2014, 22:54

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:30.0) Gecko/20100101 Firefox/30.0


PS. Odkąd użyłem narzędzia gmer system bardzo wolno się ładuje i strasznie muli. Nikt nie wie jak rozwiązać mój problem?

Wejdź w Menedżer Urządzeń -> Kontrolery IDE ATA/ATAPI -> Podstawowy kanał IDE -> Ustawienia zaawansowane -> Sprawdź, jak jest ustawiony Bieżący tryb transferu
To samo robisz dla Pomocniczego kanału IDE

Opróżnij kwarantannę Malwarebytes.

Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
SRV - File not found [Auto | Stopped] -- C:\Program Files\Blaze Media Pro\NMSAccess32.exe -- (NMSAccess)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\VBoxNetFlt.sys -- (VBoxNetFlt)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- G:\INSTALL\GMSIPCI.SYS -- (GMSIPCI)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ggsemc.sys -- (ggsemc)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ggflt.sys -- (ggflt)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\adiusbaw.sys -- (adiusbaw)
DRV - File not found [Kernel | Auto | Stopped] -- System32\Drivers\adildr.sys -- (ADILOADER)
IE - HKLM\..\SearchScopes\{7C2E0219-E48C-47ED-9BF1-15260D8A58FF}: "URL" = http://startsear.ch/?aff=1&src=sp&cf=77060db0-0ca8-11e1-9a17-0013d314b6c1&q={searchTerms}
IE - HKU\S-1-5-21-2000478354-1715567821-725345543-1003\..\SearchScopes\{043C5167-00BB-4324-AF7E-62013FAEDACF}: "URL" = http://vshare.toolbarhome.com/search.aspx?q={searchTerms}&srch=dsp
IE - HKU\S-1-5-21-2000478354-1715567821-725345543-1003-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\..\SearchScopes\{7C2E0219-E48C-47ED-9BF1-15260D8A58FF}: "URL" = http://startsear.ch/?aff=1&src=sp&cf=77060db0-0ca8-11e1-9a17-0013d314b6c1&q={searchTerms}
IE - HKU\S-1-5-21-2000478354-1715567821-725345543-1003-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\..\SearchScopes\{043C5167-00BB-4324-AF7E-62013FAEDACF}: "URL" = http://vshare.toolbarhome.com/search.aspx?q={searchTerms}&srch=dsp
O2 - BHO: (no name) - {9AA2F14F-E956-44B8-8694-A5B615CDF341} - No CLSID value found.
O2 - BHO: (IEPluginBHO Class) - {F5CC7F02-6F4E-4462-B5B1-394A57FD3E0D} - C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Gadu-Gadu 10\_userdata\ggbho.2.dll File not found
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {E0E899AB-F487-11D5-8D29-0050BA6940E3} - No CLSID value found.
O3 - HKU\.DEFAULT\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No CLSID value found.
O3 - HKU\.DEFAULT\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-18\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-18\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-18-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-18-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-2000478354-1715567821-725345543-1003\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {043C5167-00BB-4324-AF7E-62013FAEDACF} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-2000478354-1715567821-725345543-1003\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-2000478354-1715567821-725345543-1003\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {8B79EE88-E62D-4AA8-B530-CC357BA112B7} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-2000478354-1715567821-725345543-1003\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {D3DEE18F-DB64-4BEB-9FF1-E1F0A5033E4A} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-2000478354-1715567821-725345543-1003\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-2000478354-1715567821-725345543-1003-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {043C5167-00BB-4324-AF7E-62013FAEDACF} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-2000478354-1715567821-725345543-1003-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-2000478354-1715567821-725345543-1003-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {8B79EE88-E62D-4AA8-B530-CC357BA112B7} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-2000478354-1715567821-725345543-1003-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {D3DEE18F-DB64-4BEB-9FF1-E1F0A5033E4A} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-2000478354-1715567821-725345543-1003-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - No CLSID value found.
[2014-05-07 12:09:49 | 000,000,260 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\tasks\WGASetup.job

:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Podajesz log z usuwania + nowe logi z OTL.


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Mail Delivery System

Postprzez shevc » 07 Maj 2014, 23:47

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1976.2 Safari/537.36


log z usuwania:
http://www.wklej.eu/index.php?id=64ec29b0e4

OTL:
http://www.wklej.eu/index.php?id=5b6227dd11

Extras:
http://www.wklej.eu/index.php?id=7b76df51b5

Jeśli chodzi o bieżący tryb transferu to mam tak:

podstawowy kanał ide - urządzenie główne - bieżący tryb transferu - Multi-Word DMA tryb 2
- urządzenie podrzędne - bieżący tryb transferu - nie dotyczy

podstawowy kanał ide - urządzenie główne - bieżący tryb transferu - Tryb PIO
- urządzenie podrzędne - bieżący tryb transferu - ultra DMA tryb 5

podstawowy kanał ide - urządzenie główne - bieżący tryb transferu - nie dotyczy
- urządzenie podrzędne - bieżący tryb transferu - nie dotyczy

pomocniczy kanał ide - urządzenie główne - bieżący tryb transferu - nie dotyczy
- urządzenie podrzędne - bieżący tryb transferu - nie dotyczy

pomocniczy kanał ide - urządzenie główne - bieżący tryb transferu - nie dotyczy
- urządzenie podrzędne - bieżący tryb transferu - nie dotyczy
shevc
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 07 Maj 2014, 14:10

Re: Mail Delivery System

Postprzez mateo8898 » 07 Maj 2014, 23:51

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:30.0) Gecko/20100101 Firefox/30.0


podstawowy kanał ide - urządzenie główne - bieżący tryb transferu - Tryb PIO

Prawoklik -> Odinstaluj -> restart -> będzie wymagany kolejny restart -> sprawdź ponownie Bieżący tryb transferu.

W OTL -> Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner (zakładka Cleaner i Rejestr)

Zainstaluj -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... hecky.html


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Mail Delivery System

Postprzez shevc » 08 Maj 2014, 00:38

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1976.2 Safari/537.36


Po reinstalacji Tryb PIO zamienił się w ultra DMA tryb 5. Reszta pozostała bez zmian. Komputer przyspieszył :)

Sprzątanie zrobione.

Dysk i rejestr przeczyszczone (dysk systemowy odzyskał 7 giga!)

Unchecky zainstalowane.

Dziękuję bardzo za pomoc. Czy coś mam jeszcze zrobić? Póki co od wczoraj żadnego maila od Delivery System nie dostałem. Czy wina była u mnie na kompie czy na serwerze interii?
shevc
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączenie: 07 Maj 2014, 14:10

Re: Mail Delivery System

Postprzez mateo8898 » 08 Maj 2014, 11:35

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:30.0) Gecko/20100101 Firefox/30.0


Czy wina była u mnie na kompie czy na serwerze interii?

Było sporo syfu na kompie, więc to pewnie jego sprawka.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot], Google Adsense [Bot]