TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Mobilny internet, operator nie potrafi znaleźć przyczyny

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Mobilny internet, operator nie potrafi znaleźć przyczyny

Postprzez naitsyrk » 27 Lip 2011, 13:48

PostUA: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/5.0)


Witam
Od kilku dni siadł mi mobilny internet i operator nie potrafi znaleźć przyczyny,robiąc skan Avirą okazało się,że coś siedzi w systemie,usunąłem dziadostwo ale dalej nic nie działa,może coś w USB albo na modem siadło...?? Oto kilka logów:

1:Avira
http://wklej.eu/index.php?id=43c8846560
2.Malwaresbytes:
http://wklej.eu/index.php?id=847ba19eba
3.OTL:
http://wklej.eu/index.php?id=109f10cd3c
4.Extras:
http://wklej.eu/index.php?id=fefe0d96a4
5.Gmer:
http://wklej.eu/index.php?id=e28e436cb8
naitsyrk
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 79
Dołączenie: 22 Sty 2007, 01:20
Miejscowość: Derry

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez kominekl » 27 Lip 2011, 14:50

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20100101 Firefox/5.0


Odinstaluj toolbar`y -> Yahoo! Toolbar Helper i vShare Toolbar.

Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:

:Processes
killallprocesses

:OTL

IE - HKU\S-1-5-21-413342750-3625534322-78780742-1000\..\URLSearchHook: {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Program Files (x86)\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll (Yahoo! Inc.)
IE - HKU\S-1-5-21-413342750-3625534322-78780742-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings: "ProxyOverride" = *.local
FF:64bit: - HKLM\Software\MozillaPlugins\@microsoft.com/GENUINE: disabled File not found
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@Apple.com/iTunes,version=: File not found
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@microsoft.com/GENUINE: disabled File not found
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\[email protected]/YahooActiveXPluginBridge;version=1.0.0.1: C:\Program Files (x86)\Yahoo!\Common\npyaxmpb.dll (Yahoo! Inc.)
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O4 - HKU\S-1-5-19..\RunOnce: [mctadmin] File not found
O4 - HKU\S-1-5-20..\RunOnce: [mctadmin] File not found
@Alternate Data Stream - 143 bytes -> C:\ProgramData\Temp:CDFF58FE

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"RtHDVCpl"=-
"BackupManagerTray"=-
"CardDetectorICON225"=-
"EgisTecPMMUpdate"=-
"EgisUpdate"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-21-413342750-3625534322-78780742-1000_Classes\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}"=-

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]


Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania + nowe logi z OTL.

Ponadto, czy możesz się w ogóle połączyć z Internetem (tylko nie możesz otwierać stron), czy w ogóle nie możliwe staje się połączenie z Internetem?
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
Awatar użytkownika
kominekl
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 4530
Dołączenie: 03 Sty 2010, 16:07
Miejscowość: Pasztowa Wola Kolonia
Pochwały: 174

Re: Mobilny internet, operator nie potrafi znaleźć przyczyny

Postprzez naitsyrk » 28 Lip 2011, 13:48

PostUA: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/5.0)


Modem i oprogramowanie do niego chodzi,nawet wykrywa operatora,jedyne co robi to Błąd z połączeniem kiedy próbuję to robić.Serwis techniczny oddzwonił po 1dnym dniu i stwierdzili,że jest jakaś awaria-jak długo nie wiadomo...

1.Log OTL z usuwania:
http://wklej.eu/index.php?id=837b9780f2

2.Log OTL:
http://wklej.eu/index.php?id=ab6bc183d9
naitsyrk
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 79
Dołączenie: 22 Sty 2007, 01:20
Miejscowość: Derry

Re: Mobilny internet, operator nie potrafi znaleźć przyczyny

Postprzez kominekl » 28 Lip 2011, 14:13

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20100101 Firefox/5.0


Wejdź do START -> URUCHOM -> Msconfig -> wejdź do zakładki -> URUCHAMIANIE -> i tam "odptaszkuj" (odznacz) -> RtHDVCpl i BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}.
Następnie uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL

O3 - HKU\S-1-5-21-413342750-3625534322-78780742-1000\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {043C5167-00BB-4324-AF7E-62013FAEDACF} - No CLSID value found.
@Alternate Data Stream - 143 bytes -> C:\ProgramData\Temp:CDFF58FE

:Commands
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania. Później w OTL -> Sprzątanie.

Przeczyść dysk i rejestr CCleaner`em -> https://www.instalki.pl/download/programy/windows/narzedzia/narzedzia-systemowe/ccleaner/.
Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes`em Anti-Malware -> https://www.instalki.pl/download/programy/windows/bezpieczenstwo/antyspyware/malwarebytes/, jeśli coś znajdzie usuń i daj raport.
Odinstaluj starą wersję programu do odczytu .PDF -> Adobe Reader 9.1 MUI i zainstaluj najnowszą -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... eader.html.
Odinstaluj starą wersję Java`y -> Java(TM) 6 Update 5 i Java(TM) 6 Update 24 i zainstaluj najnowszą -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... %29_6.html.

Czyli jednak wina leży po stronie operatora. Skoro obsługa techniczna twierdzi, że mają awarię. Mam rozumieć, że powiedzieli Ci, że mają awarię?
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
Awatar użytkownika
kominekl
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 4530
Dołączenie: 03 Sty 2010, 16:07
Miejscowość: Pasztowa Wola Kolonia
Pochwały: 174

Re: Mobilny internet, operator nie potrafi znaleźć przyczyny

Postprzez naitsyrk » 04 Sie 2011, 19:18

PostUA: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/5.0)


Dzięki za pomoc
Internet juz działa, w salonie kartę przeczyścili i przeinstalowałem software do modemu. Telefonicznie niesttey nie pomogli.
naitsyrk
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 79
Dołączenie: 22 Sty 2007, 01:20
Miejscowość: Derry


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

cron