Lupo to nieporozumienie,jak wprowadzili go do produkcji to myslalam nad jego kupnem,tak zeby miec ekonomiczny samochod po miescie,umowilam sie na jazde probna i na probach sie skonczylo,fakt spalil troszke ponad 3 litry,ale to nie jazda to jest toczenie sie i zaden konfort,ale fakz´t oszczedny jest.
co do gazu to z wlasnego doswiadczenia powiem tak,spadek mocy jest znaczny,jezeli jest tymbardziej oszczednie ustawiony to tymbardziej.
Sharan na gazie ledwo co 200km/h moze jakby bardzo dlugo cisnac na prostej doszedl by do 205-210 , na benzynie 98 max prawie 240km/h
benzyna srednie zuzycie 14l gaz 15l
destyny napisał(a):A to dziwne, bo właśnie ponoć prędkość maksymalna na gazie powinna być większa.... jest to związane z tym że modulator gazu oszukuje komputer samochodu czy jakoś tak. Ktoś mi to tłumaczył kiedyś, że na benzynie ma się lepsze przyspieszenie ale mniejszą prędkość maksymalna, a na gazie ma się gorszę przyspieszenie ale za to większą prędkość maksymalną.....
I znowu kobieta bedzie was pouczac.
Za predkosc maksymalna odpowiedzialna jest moc czyli KW za przyspieszenie momentobrotowy
