TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Nagrywanie pliku .cue

Dyskusje na tematy związane z nagrywaniem płyt CD/DVD. Software, Hardware.

Nagrywanie pliku .cue

Postprzez lolexander » 04 Maj 2006, 14:15

PostUA:


Witam,
Jestem nowicjszem tego forum i chcialbym prosic o pomoc.
Posidam nero express i chcialem nagrac film, ktory sciagnalem z internetu. _ten film to 2 plik: bin i cue ktore chcialbym nagrac na plyte, ale tak zeby na plycie od razu byl film do odtworzenia a nie plik cue.
Mam nadzieje, ze otrzymam odpowiedz i z gory dziekuje...


P:S:
Ewentualnie powiedzice jak odtworzyc ten film (bez nagrywania na plyte, to tez bym chcial wiedziec)
Pozdro
lolexander
Postujący
Postujący
 
Posty: 429
Dołączenie: 04 Maj 2006, 14:12

Postprzez Chief » 04 Maj 2006, 14:36

PostUA:


przeczytaj tu zeby dowiedziec sie o odpalaniu
http://www.instalki.pl/forum/viewtopic. ... hlight=bin

a jezeli chodzi o wypalanie to tez alcoholem najlepiej najszybciej.
instalujesz
odpalasz
kreator nagrywania
znajdujesz obraz
dalej
start

i to wszystko co masz zrobic zeby wypalic ten obraz

pozdrawiam

p.s. i tak wole total commandera
Awatar użytkownika
Chief
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1382
Dołączenie: 08 Gru 2005, 22:26
Miejscowość: Warmia

Postprzez pavko89 » 04 Maj 2006, 14:37

PostUA:


To jest obraz dysku. Mozesz go odpalic w Deamon albo Alcohol

http://www.instalki.pl/programy/downloa ... y_napedow/

A w Nero gdy otworzy sie kreator to wybierz Copy and Backupa potem Burn Image to Disc
Awatar użytkownika
pavko89
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 707
Dołączenie: 05 Kwi 2006, 20:23

Postprzez lolexander » 04 Maj 2006, 15:26

PostUA:


no wiec powiedzmy ze chce go otworzyc i obejrzec (narazie nie nagrywac), wiec uruchamiam deamonem i mam tylko domyslny windows media p. ktorym probuje odtwrorzyc, ale wyskakuje ze on nie moze tego pliku odtworzyc wiec co robic??
Bede wdzieczyn za pomoc pozdro
lolexander
Postujący
Postujący
 
Posty: 429
Dołączenie: 04 Maj 2006, 14:12

Postprzez Chief » 04 Maj 2006, 15:30

PostUA:


nie mozesz sobie zainstalowac alkoholu i postapic tak jak ci radziłem w moim poscie ??
bedzie znacznie szybciej

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Chief
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1382
Dołączenie: 08 Gru 2005, 22:26
Miejscowość: Warmia

Postprzez lolexander » 04 Maj 2006, 15:35

PostUA:


Mam alcohola, ale ja teraz narazie nie chce nagrac na plyte tylko sobie obejrzec... wiec jak to zrobic??
lolexander
Postujący
Postujący
 
Posty: 429
Dołączenie: 04 Maj 2006, 14:12

Postprzez Chief » 04 Maj 2006, 15:47

PostUA:


jak bys przeczytał co sie kryje pod linkiem w 1 moim poscie bys wiedział jak masz sie zachowac. przeczytaj tamten post i bedziesz wiedział


Chief napisał(a):przeczytaj tu zeby dowiedziec sie o odpalaniu
http://www.instalki.pl/forum/viewtopic. ... hlight=bin



pozdrawiam
Awatar użytkownika
Chief
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1382
Dołączenie: 08 Gru 2005, 22:26
Miejscowość: Warmia

Postprzez lolexander » 04 Maj 2006, 16:01

PostUA:


Dzieki :)

Zamontowalem i mam plik muzyczny: AVSEQ01

Probowalem go odtworzyc winampem i subedit-playerem, ale bez skutecznie co robic??
lolexander
Postujący
Postujący
 
Posty: 429
Dołączenie: 04 Maj 2006, 14:12

Postprzez Chief » 04 Maj 2006, 16:08

PostUA:


a poczym twierdzisz ze jest to plik muzyczny??
pewnie jest to vcd.

odpalisz to chociazby all playerem.

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Chief
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1382
Dołączenie: 08 Gru 2005, 22:26
Miejscowość: Warmia

Postprzez lolexander » 04 Maj 2006, 16:22

PostUA:


Tzn nie muzyczny co ja gadam....


Ok mam Allplyaera a jaki plik mam nim odtworzyc?'
Mam do wyboru:
AVSEQ01
ENTRIES.SVD
INFO.SVD
LOT.SVD
PSD.SVD
TRACKS.SVD

Ktory z nich??
lolexander
Postujący
Postujący
 
Posty: 429
Dołączenie: 04 Maj 2006, 14:12

Postprzez Chief » 04 Maj 2006, 18:51

PostUA:


najwiekszy z nich czyli .... pewnie bedzie AVSEQ01 ale moge sie mylic!

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Chief
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1382
Dołączenie: 08 Gru 2005, 22:26
Miejscowość: Warmia

Postprzez lolexander » 04 Maj 2006, 20:03

PostUA:


No wlsanie jest najwiekszy i probuje go odtworzyc za pomoca ALLPlayer V2.2 i niestety lipa nie da sie;//

Prosze powiedzicie co mam robic??
lolexander
Postujący
Postujący
 
Posty: 429
Dołączenie: 04 Maj 2006, 14:12

Postprzez lolexander » 04 Maj 2006, 21:56

PostUA:


Pomocy ;(((
lolexander
Postujący
Postujący
 
Posty: 429
Dołączenie: 04 Maj 2006, 14:12

Postprzez niunka » 04 Maj 2006, 22:11

PostUA:


A od kiedy AllPlayer obsluguje takie formaty???
Takie pliki beda przy zdieciach i video.
Skad ty masz ten Film.
Zaladuj to do wirtualnego i odpal w Power DVD

pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez niunka, 04 Maj 2006, 22:14, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
niunka
Zasłużony działacz forum
Zasłużony działacz forum
 
Posty: 2410
Dołączenie: 08 Maj 2005, 15:21
Miejscowość: Kempten
Pochwały: 1

Postprzez Chief » 04 Maj 2006, 22:13

PostUA:


z tgeo co zrozumiałem to jest vcd czyli dat a dat czyta all player tego jestem pewien

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Chief
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1382
Dołączenie: 08 Gru 2005, 22:26
Miejscowość: Warmia

Następna

Powróć do Nagrywanie CD/DVD

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]