Tematyka związana z rodziną systemów operacyjnych Unix. Klony i pochodne danego systemu operacyjnego oraz inne typy OS
Wyślij odpowiedź

neo - wielka lipa

22 Lis 2007, 23:20

Witam. Właśnie niedawno musiałem z konieczności podłączyć swojego kompa do sieci dsl neostrady. wszystko było by w porządku gdyby nie to że jestem także od jakiegoś czasu użytkownikiem ubuntu 7.05 na którym nie mogę dostać się do neta nawet dzięki takim programom jak ubudsl czy ubuneo.
Wiem że nie jest to lubiany temat, ale może ktoś się pokusi.
Z góry dzięki i podkreślam że jestem z ubuntu bladozielony.

23 Lis 2007, 00:21

modem USB czy livebox ?
Jak livebox to kabel sieciowy łączący kompa z liveboxem styka.
jak modem to postudiuj tę stronę i odsyłacze na niej =>>
Kod:
http://ubuneo.ubuntu.pl/

23 Lis 2007, 00:42

Mój modem to zxdsl852, nowsza wersja, do której podobno nie trzeba firmware i ma wystarczyć ubudsl. Ale po instalacji programu ciągle jest niepołączony, diody nie świecą.
To co mi się właśnie nawinęło to to, że nie wiem do końca w którym miejscu podczas instalacji trzeba podłączyć modem

23 Lis 2007, 00:52

bedzie trudno!
Zainwestuj w router(najlepiejz wbudowanym modemem),wtedy nie powinno byc problemow(wiem,bo sam jade na ubuntu)

23 Lis 2007, 18:35

michał46 napisał(a):Mój modem to zxdsl852, nowsza wersja, do której podobno nie trzeba firmware i ma wystarczyć ubudsl. Ale po instalacji programu ciągle jest niepołączony, diody nie świecą.
To co mi się właśnie nawinęło to to, że nie wiem do końca w którym miejscu podczas instalacji trzeba podłączyć modem

Mam wrażenie ,że olałeś link ,który ci podałem a jest tam odnośnik poradnik Ubuneo
Przeczytaj uważnie i stosuj się do wskazówek.
belladona123 ubuneo jest stworzony specjalnie dla posiadaczy neostrady.Tylko mi nie mów,że w UK ciągniesz neta z Neo :D
i po iluś tam nieudanych próbach instalacji Neo zdecydowałeś się na router :wink:

23 Lis 2007, 19:27