TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

NETGEAR WGR614v9

Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.

NETGEAR WGR614v9

Postprzez szaraowca » 18 Lut 2010, 23:08

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL) AppleWebKit/531.9 (KHTML, like Gecko) Version/4.0.3 Safari/531.9.1

Witam.
Na początku muszę zaznaczyć, że w sieciach jestem zupełnym laikiem. Mój problem przejawia się w tym, że dostałem w prezencie router NETGEAR WGR614v9, zaznaczając, że jest to tylko router, bez wewnętrznego modemu. Chwilowy brak funduszy na koncie nie pozwala mi dokupić zewnetrznego modemu. Pomyślałem więc, że można połączyć powyższy router kablem ethernet z kartą sieciową w komp., tak aby mieć wi-fi w całym domu. Zdaję sobie sprawę z tego, że musiałby być właczony komp, by móc kożystać z sieci, ale to nie byłoby przeszkodą. Mój problem przejawia się w tym, iż nie mam pojęcia jak podłaczyć router i go skonfigurować, tak aby wszystko ładnie działało.
Z góry dzięki za pomoc;]
szaraowca
Forumowicz
Forumowicz

Dołączenie: 18 Lut 2010, 23:00

Re: NETGEAR WGR614v9

Postprzez searcher » 09 Kwi 2010, 09:39

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.0.6, Ant.com Toolbar 1.3 (.NET CLR 3.5.30729)