20 Sie 2013, 08:43
20 Sie 2013, 10:34
20 Sie 2013, 11:52
Azazell napisał(a):8 Lipca otrzymali moją umowę i od tego czasu miałem czekać na ruter + technika do domu maksymalnie 40 dni od momentu złożenia umowy w systemie LLU. Niestety 40 dni już minęło a nadal brak netu
20 Sie 2013, 12:23
20 Sie 2013, 12:31
Pangia napisał(a):Masz taki wpis w umowie, że technik ma przyjść przez 40 dni? Jak tak, to Netia nie wywiązała się z umowy. Poszukaj w mieście rzecznika praw konsumentów, to Ci doradzi, co w tej sytuacji zrobić, najwyżej albo ich zmusisz do ruszenia dupska, albo do zerwania umowy. Jak nie będą ugodowi, to być może wyszykuje się nawet sprawa w sądzie.
Pangia napisał(a):A jak już mówimy o dostawcach internetu, to Multimedia jest w Szczecinie? Bo ja mam... no, będzie to chyba ze 3 lata i, odpukać, wszystko jest w porządku. Jak jest jakaś awaria, to na infolinii jest formułka, że jest awaria, więc wiedzą ocb, ale zwykle nic się nie dzieje. Jak burza idzie, to czasem przerwie połączenie, ale tak to nic poza tym. Jak coś się sypie, to technik przyjeżdża i zazwyczaj załatwia sprawę. Tylko lepiej nie brać u nich dekodera - strasznie lubi się zawieszać (ale kablówka działa).
mati8898 napisał(a):Rozumiem, że masz łącza Orange?? Jeśli tak to tutaj może być pies pogrzebany...
20 Sie 2013, 12:42
No teraz już nie. od 18 czerwca mnie odłączyli ADSL.
systemie LLU (na łączach TPSA)
20 Sie 2013, 12:50
21 Sie 2013, 12:42
21 Sie 2013, 14:44
23 Sie 2013, 14:58
26 Sie 2013, 09:17
28 Sie 2013, 12:11