TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Nie łączy się z domową siecią WiFi

Tematyka związana z produktami firmy Microsoft.

Nie łączy się z domową siecią WiFi

Postprzez Hoss » 28 Lis 2019, 14:02

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/78.0.3904.108 Safari/537.36


Cześć.
Od jakiegoś czasu mam problem z domową siecią wifi. Mianowicie, mój komputer nie chce za cholerę się po wifi połączyć, nie widzi tej sieci, natomiast inne tak. Dopiero na kablu internet działa.
Czy to może być wina Wina?
Hoss
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączenie: 28 Lis 2019, 13:01

Re: Nie łączy się z domową siecią WiFi

Postprzez Illidan » 29 Lis 2019, 01:40

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/78.0.3904.108 Safari/537.36


Probowałeś pobrać najnowszy sterownik do Wifi, odinstalować stary i zainstalować na czysto od nowa. Zobacz też aktualizacje sterowników wszystkich w systemie, tu będzie pomocny program "SnailDriver":
https://sites.google.com/site/twierdzaciemnosci/windows/aktualizacja-sterownikow-za-pomoca-aplikacji-snaildriver
Co z przywracaniem systemu do momentu kiedy było wszystko OK? Robiłeś restart Routera w domu? O jakim komputerze mowa? Laptopie?
Awatar użytkownika
Illidan
Postujący
Postujący
 
Posty: 244
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 11


Powróć do Microsoft Windows

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]