TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Nie moge uruchomic oryginalnego Kasperskiego

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Nie moge uruchomic oryginalnego Kasperskiego

Postprzez tomfill » 16 Gru 2009, 22:24

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0)


Witam !
bardzo prosze o sprawdzenie logów po przeskanowaniu Combofixem oraz Gmerem.
Problem jest taki, że nie moge uruchomic oryginalnego Kasperskiego - wyrzuca : "[...].exe nie jest prawidlowa aplikacja systemu win32", chwile wcześniej mialem zainstalowana wersje daromowa avasta i wydaje mie sie, ze calosć usunąłem.
Bede bardzo wdzieczny za pomoc !
Pozdrawiam!
PS. aaa, bardzo wazne jestem zielony [bardzo] co do zmian w rejestrach itp. - dlatego prosze jezeli bedzie mozliwośc o szczegolową instrukcje co i jak nalezy zrobić by problem usunąć [oczywiście jezeli znajdzie sie osoba chetna i mająca czas by mi pomóc].
link do loga C-fix
http://wklej.eu/index.php?id=eb49ed23cd

i GMER
GMER 1.0.15.15281 - http://www.gmer.net
Rootkit scan 2009-12-16 17:54:50
Windows 5.1.2600 Dodatek Service Pack 3
Running: gmer.exe; Driver: C:\DOCUME~1\WACICI~1\USTAWI~1\Temp\pxlyrpow.sys


---- Kernel code sections - GMER 1.0.15 ----

.text C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\ati2mtag.sys section is writeable [0xF91FD000, 0x1C5D38, 0xE8000020]
? C:\Documents and Settings\Właściciel\cpuxp.sys Nie można odnaleźć określonego pliku. !

---- Processes - GMER 1.0.15 ----

Process C:\Documents and Settings\All Users\My applications\Tibia Client.exe (*** hidden ***)1952

---- EOF - GMER 1.0.15 ----
tomfill
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 16 Gru 2009, 21:57

Re: prosze o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 16 Gru 2009, 22:37

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5


Podaj jeszcze logi z OTL i System Repair Engineer, bo ten Combofix jest przestarzały, a nowszej wersji nie ma, bo jest aktualnie niedostępny
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: prosze o sprawdzenie logów

Postprzez tomfill » 16 Gru 2009, 22:58

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0)


tomfill
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 16 Gru 2009, 21:57

Re: prosze o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 16 Gru 2009, 23:08

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.5) Gecko/20091102 Firefox/3.5.5


A co z logiem z System Repair Engineer???

Uruchom OTL -> w oknie Custom Scans/Fixes wklej:
:OTL
PRC - [2008-04-15 13:00:00 | 01,035,264 | ---- | M] (Microsoft Corporation) -- C:\WINDOWS\explorer.exe
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Running] -- -- (cpuxp)
O4 - Startup: C:\Documents and Settings\All Users\My applications\Tibia Client.exe ()

:Files
C:\Documents and Settings\All Users\My applications\Tibia Client.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Alwil Software

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"Adobe ARM"=-
"Adobe Reader Speed Launcher"=-
"InCD"=-
"NeroFilterCheck"=-
"TkBellExe"=-
"WinampAgent"=-

:Commands
[emptytemp]
[start explorer]
[reboot]

Klikasz Run Fix. Dajesz log z usuwania + nowy log z OTL
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: prosze o sprawdzenie logów

Postprzez tomfill » 16 Gru 2009, 23:13

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0)


tomfill
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 16 Gru 2009, 21:57

Re: prosze o sprawdzenie logów

Postprzez tomfill » 16 Gru 2009, 23:38

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0)


tomfill
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 16 Gru 2009, 21:57

Re: prosze o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 17 Gru 2009, 16:46

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6


Coś nie poszło.
Pobierz The Avenger w pole Input script here wklej poniższy tekst:

Kod: Zaznacz wszystko
Files to delete:
C:\Documents and Settings\All Users\My applications\Tibia Client.exe

Drivers to delete:
cpuxp

klikasz Execute -> Potwierdzasz i zgadzasz się na restart klikając OK.
Po wykonaniu wklej raport na forum C:\avenger.txt + dodatkowo nowy log z OTL
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: prosze o sprawdzenie logów

Postprzez tomfill » 17 Gru 2009, 21:30

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0)


Witam!
ponizej zamieszczam [w jednym pliku] logi z avengera i po avenger z OTL!
http://www.wklej.eu/index.php?id=7f8e818b31

PS
co do Kasperskiego to pobralem wersje testowa i posiadany numer wprowadzilem recznie - zadzialalo, ale płyta nadal sie nie uruchamia!
Pozdrawiam !
tomfill
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 16 Gru 2009, 21:57

Re: prosze o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 17 Gru 2009, 21:40

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6


Ok, usunięte. Była tu infekcja, ale raczej nie miała ona wpływu na problemy z instalacją, tym bardziej, że trial Kasperskiego się zainstalował. Możliwe, że coś z płytą jest nie tak.

W OTL kliknij CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach -> Instrukcja

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: prosze o sprawdzenie logów

Postprzez tomfill » 17 Gru 2009, 21:46

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0)


Mati8898!
bardzo, bardzo, jeszcze raz bardzo dziekuje za pomoc, za tak szybkie reakcje!
Oczywiscie zastosuje sie do dalszych instrukcji a efekty pozwole sobie pokazac na forum bys mogl sie im przyjrzec!
Pozdrawiam !
tomfill
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 6
Dołączenie: 16 Gru 2009, 21:57


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]