Szukasz sterownika? Masz problem? Wszystko związane ze sterownikami itp.

Regulamin forum

1. Przed stworzeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji "Szukaj" (górne menu).

2. Baza sterowników do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych.
Wyślij odpowiedź

Nie mogę zainstalować DirectX

14 Wrz 2012, 12:21

Witam. Chciałem sobie zagrać w demo Fify 13, jednak gdy próbuję ją zainstalować wyskakuje komunikat "nie można dokończyć konfiguracji DirectX, ponieważ niektóre komponenty są aktualnie w użyciu." Próbowałem już po restarcie oraz w trybie awaryjnym, ale nic to nie dało. Próbowałem też zainstalować go ręcznie jednak wyskakuje podobny błąd. Co robić?

Re: Nie mogę zainstalować DirectX

14 Wrz 2012, 15:48

Jeśli są używane jakieś komponenty użyj tego Revo Uninstaller'a https://www.instalki.pl/download/programy/windows/narzedzia/narzedzia-systemowe/revo-uninstaller/ zaznaczając w nim opcje pokazuj wszystko odinstaluj komponenty ktore są w użyciu i wtedy zainstaluj DirectX

Re: Nie mogę zainstalować DirectX

15 Wrz 2012, 12:06

Ale używane są komponenty DirectX'a, a nie widzę tu programów które mogłyby go używać.

Re: Nie mogę zainstalować DirectX

15 Wrz 2012, 14:56

Odznacz w takim razie instalację DirectX.

Re: Nie mogę zainstalować DirectX

15 Wrz 2012, 16:12

Niestety nie ma takiej opcji.

Re: Nie mogę zainstalować DirectX

15 Wrz 2012, 22:45

Spróbuj zainstalować ten -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... rectX.html

Re: Nie mogę zainstalować DirectX

15 Wrz 2012, 22:53

Już próbowałem. Ten sam komunikat.

Re: Nie mogę zainstalować DirectX

15 Wrz 2012, 23:17

To spróbuj go jeszcze odinstalować tym -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... stall.html i zainstalować ponownie.

Re: Nie mogę zainstalować DirectX

16 Wrz 2012, 00:07

Tylko, że to jest wersja demo, a odinstalować można dopiero po wykupieniu licencji.

Re: Nie mogę zainstalować DirectX

16 Wrz 2012, 10:13

No to jedyna opcja, jaka ci została, to demo PES-a

Re: Nie mogę zainstalować DirectX

16 Wrz 2012, 10:21

Lub najpierw zastosuj się do procedury awaryjnego usuwania -> http://support.microsoft.com/kb/178644.
Wyślij odpowiedź