TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Nie mogę zaktualizować Avasta oraz wejść na stronę Avasta

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Nie mogę zaktualizować Avasta oraz wejść na stronę Avasta

Postprzez kleber » 26 Mar 2011, 22:31

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; BTRS26718; GTB6.6; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.2)


Witam serdecznie, od jakiegoś czasu mam problem z moim komputerem a mianowicie:strasznie zamula jak nigdy,strony internetowe też strasznie wolno ładują i dziwne rzeczy sie z nim dzieją nigdy jeszcze z taką sytuacja się nie spotkałem i od jakiegoś czasu nie mogę zaktualizować Avast (podobno to może być jakis wirus) bo na strony avasta i innych Programów antywirusowych też sie nie da wejsc , to samo tyczy sie stron microsoftu.podejrzewam że mogę mieć "trochę" syfu na kompie . Proszę o sprawdzenie logów oraz pokierowanie co mam dalej robić.Z góry dziekuje

OTL http://wklej.org/id/500554/

Extrans http://wklej.org/id/500558/
kleber
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączenie: 26 Mar 2011, 22:18

Re: Sprawdzenie logów-Prosze

Postprzez mateo8898 » 26 Mar 2011, 23:04

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:2.0) Gecko/20100101 Firefox/4.0


Na początek z podłączonymi pamięciami przenośnymi użyj UsbFix z opcji Deletion i podaj utworzony log.

Podaj także brakujący log z GMER

Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
netsvcs

Klikasz Skanuj i dajesz powstałe logi.
Image
Image
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15378
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów-Prosze

Postprzez kleber » 27 Mar 2011, 13:51

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; BTRS26718; GTB6.6; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.2)


Usbfix
http://wklej.org/id/500847/

OTL
http://wklej.org/id/500851/

Jeśli chodzi o Log z GMEr to dziwna sprawa bo przy uruchamianiu programu okienko dosłownie pokazuje sie na sekunde i restartuje mi sie komp
kleber
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączenie: 26 Mar 2011, 22:18

Re: Sprawdzenie logów-Prosze

Postprzez mateo8898 » 27 Mar 2011, 14:19

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:2.0) Gecko/20100101 Firefox/4.0


W tym przypadku użyj ComboFix i daj log z niego (w razie problemów z uruchomieniem spróbuj w trybie awaryjnym).
Image
Image
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15378
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów-Prosze

Postprzez kleber » 27 Mar 2011, 15:31

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; BTRS26718; GTB6.6; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.2)


użyłem ComboFixa ale nie moge znalesc loga nie pojawił mi sie na ekranie i w lokalizacji C:\ComboFix.txt przy skanowaniu Combo coś mi wykrył i zrestartował sie komp i musze powiedzieć że chyba pomogło wszystkie problemy które mialem i które napisałem w pierwszym poście " jak reka odjął " Dzięki stary bo bez ciebie to bym na pewno nic nie zdziałał... czy dla swiętego spokoju mam może jakiegoś innego loga z innego programu zarzucić...? :)
kleber
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączenie: 26 Mar 2011, 22:18

Re: Sprawdzenie logów-Prosze

Postprzez mateo8898 » 27 Mar 2011, 15:38

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:2.0) Gecko/20100101 Firefox/4.0


To źle bo nie wiadomo, co on tam usuwał. W takim razie sprawdź, czy masz plik C:\QooBox\ComboFix-quarantined-files.txt, jeśli tak to podaj jego zawartość.

Wrzuć także nowe logi z OTL, bo trzeba sprawdzić, czy coś jeszcze zostało.

EDIT:
Nie pisz na kilku forach na raz, bo to sprawy nie ułatwia, tylko utrudnia, bo wykonujesz różniące się instrukcje (już nie wspomnę o tym, że tam zamiast zalecić deinstalację toolbara vShare zostaje on "na siłę" wywalony przez OTL, a takich rzeczy się nie robi.).
Image
Image
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15378
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów-Prosze

Postprzez kleber » 27 Mar 2011, 16:50

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; BTRS26718; GTB6.6; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.2)


W lokalizacji C:\QooBox\ComboFix-quarantined jest tylko plik tekstowy "catchame" ale to chyba nie o ten plik ci chodzi albo sie myale, i przepraszam o wpisy na kilku forach myslałem że bedzie tak lepiej ale juz wiem czego mam nie robić... dzięki za zwrócenie uwagi :)

OTL:
http://wklej.org/id/501030/
kleber
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączenie: 26 Mar 2011, 22:18

Re: Sprawdzenie logów-Prosze

Postprzez mateo8898 » 27 Mar 2011, 17:00

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:2.0) Gecko/20100101 Firefox/4.0


Dobra, w takim razie przez Dodaj lub usuń programy w Panelu sterowania odinstaluj vShare Plugin (może nie będzie problemów).

Te obiekty:
File not found -- C:\Documents and Settings\Kleber\Pulpit\CA2HSB0B.
File not found -- C:\Documents and Settings\Kleber\Pulpit\CA0DWJ1D.

usuń tym programem -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... Files.html

Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
DRV - File not found [File_System | Unknown | Running] -- -- (DwProt)
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "Search the web (Babylon)"
FF - prefs.js..browser.search.defaulturl: "http://search.babylon.com/web/{searchTerms}?babsrc=browsersearch&AF=15627"
FF - prefs.js..browser.search.order.1: "Search the web (Babylon)"
FF - prefs.js..browser.search.selectedEngine: "Search the web (Babylon)"
FF - prefs.js..browser.startup.homepage: "http://search.babylon.com/home?AF=15627"
FF - HKLM\software\mozilla\Firefox\extensions\\{6E19037A-12E3-4295-8915-ED48BC341614}: C:\Program Files\RelevantKnowledge
[2010-12-09 20:57:48 | 000,002,226 | ---- | M] () -- C:\Program Files\Mozilla Firefox\searchplugins\babylon.xml
O4 - HKLM..\Run: [KernelFaultCheck] File not found
O18 - Protocol\Handler\vsharechrome {3F3A4B8A-86FC-43A4-BB00-6D7EBE9D4484} - File not found

:Files
C:\Program Files\hgmgdfhi

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"NeroFilterCheck"=-
"NvCplDaemon"=-
"NvMediaCenter"=-
"nwiz"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"Userinit"="C:\\WINDOWS\\system32\\userinit.exe,"

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania + nowe logi z OTL.
Image
Image
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15378
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów-Prosze

Postprzez kleber » 27 Mar 2011, 17:37

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; BTRS26718; GTB6.6; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.2)


kleber
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączenie: 26 Mar 2011, 22:18

Re: Sprawdzenie logów-Prosze

Postprzez mateo8898 » 27 Mar 2011, 17:42

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:2.0) Gecko/20100101 Firefox/4.0


Wykonaj pełne skanowanie Dr.Web CureIt - jeśli coś znajdzie wylecz/usuń i daj raport (Plik -> Zapisz Listę Raportu), aby się upewnić, czy jest tu Ramnit. Jeśli będą zainfekowane pliki .htm .html .exe .dll to skanuj tyle razy, aż nic nie będzie wykrywane.
Image
Image
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15378
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów-Prosze

Postprzez kleber » 27 Mar 2011, 18:12

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; BTRS26718; GTB6.6; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.2)


ok :)
kleber
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączenie: 26 Mar 2011, 22:18

Re: Sprawdzenie logów-Prosze

Postprzez kleber » 27 Mar 2011, 22:05

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; BTRS26718; GTB6.6; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.2)


Skanowanie Dr.Web CureIt nic nie wykryło ale skanuje KVRT i jest pełno plików zarożonych wirusami win32.nimnul i Trojan.Droper.JS.agent.exe wiec chyba bez formata sie sie nie obejdzie ...
kleber
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączenie: 26 Mar 2011, 22:18

Re: Sprawdzenie logów-Prosze

Postprzez mateo8898 » 27 Mar 2011, 22:09

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:2.0) Gecko/20100101 Firefox/4.0


Win32.nimnul to właśnie Ramnit. W takim razie rób pełne skany KVRT dotąd, dopóki nic nie będzie znajdował. Lecz/naprawiaj co się da. Może obejdzie się bez formata.
Image
Image
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15378
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Sprawdzenie logów-Prosze

Postprzez kleber » 27 Mar 2011, 22:20

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; BTRS26718; GTB6.6; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.2)


Ok,zrobie tak jak mówisz i Dzięki za pomoc
kleber
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączenie: 26 Mar 2011, 22:18

Re: Nie mogę zaktualizować Avasta oraz wejść na stronę Avast

Postprzez mateo8898 » 28 Mar 2011, 16:01

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:2.0) Gecko/20100101 Firefox/4.0


Jak skaner już nie będzie nic wykrywał, to oczywiście podaj nowe logi z OTL.
Image
Image
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15378
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

cron