TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Niedziałający przez przeglądarkę internet

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Niedziałający przez przeglądarkę internet

Postprzez tomsten » 08 Lis 2015, 07:14

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0


Sprawa wygląda tak jak w tytule: nie da się wejść na komputerze z żadnej przeglądarki na żadną stronę internetową. Pokazuje się błąd "Nie odnaleziono serwera". Rzecz stała się po instalacji opcjonalnej aktualizacji KB3102812. Odinstalowanie jej nie pomogło a nie utworzyłem punktu przywracania. uTorrent chodzi jak powinien, router pokazuje że połączenie jest, eset i malwarebytes update'y pobiera a skany nie wykrywają złośliwego oprogramowania, pingi do stron pokazują "upłynął limit czasu żądania". Inny komputer po zainstalowaniu tej aktualizacji działa normalnie. Sterowniki od wirtualnych napędów wyłączone defogger'em przed skanowaniem.

FRST log:
http://wklej.eu/index.php?id=c07d4a0d90

Addition.txt:
http://www.wklej.eu/index.php?id=c641a21e79

Shortcut.txt:
http://www.wklej.eu/index.php?id=f2b13ac20b

Nie wiem czy raport z GMER-a będzie kompletny bo tuż po uruchomieniu programu pokazuje się komunikat "C:\Windows\system32\config\system: Proces nie może uzyskać dostępu do pliku ponieważ jest on używany przez inny proces" a po kliknięciu OK program działa dalej lecz podczas skanu komunikat wyskoczył jeszcze dwukrotnie. Program jak każdy uruchamiany jako admin. Oto log:
http://www.wklej.eu/index.php?id=ce9214f386

OTL:
http://www.wklej.eu/index.php?id=98ef9daa59

Extras:
http://www.wklej.eu/index.php?id=d0488e20ae

HiJackThis:
http://www.wklej.eu/index.php?id=d8b1eecf89
tomsten
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączenie: 07 Lis 2015, 15:36

Re: Niedziałający przez przeglądarkę internet

Postprzez mateo8898 » 09 Lis 2015, 20:08

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0


W logach nic niepokojącego nie ma. Masz 3 punkty przywracania, więc skorzystaj z któregoś:
27-10-2015 14:23:04 Operacja przywracania
01-11-2015 21:03:16 Zainstalowane Call of Duty(R) 4 - Modern Warfare(TM)
05-11-2015 03:41:31 Windows Update
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Niedziałający przez przeglądarkę internet

Postprzez tomsten » 10 Lis 2015, 01:45

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0


Przywrócenie pomogło, dzięki :) niepokoi mnie tylko ten błąd gmera... w trybie awaryjnym też się pojawia
tomsten
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączenie: 07 Lis 2015, 15:36

Re: Niedziałający przez przeglądarkę internet

Postprzez mateo8898 » 12 Lis 2015, 17:18

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:42.0) Gecko/20100101 Firefox/42.0


Nie przejmuj się, z Gmer`em często są problemy.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]

cron