Odinstaluj jeszcze
FoxTab PDF ReaderWklej do notatnika:
Handler: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - No File
Handler-x32: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - No File
R1 {55dce8ba-9dec-4013-937e-adbf9317d990}Gw64; C:\Windows\System32\drivers\{55dce8ba-9dec-4013-937e-adbf9317d990}Gw64.sys [61120 2014-07-18] (StdLib)
S3 cpuz135; \??\C:\Users\Bartek\AppData\Local\Temp\cpuz135\cpuz135_x64.sys [X]
S3 MSICDSetup; \??\H:\CDriver64.sys [X]
U3 kwddrkog; \??\C:\Users\Bartek\AppData\Local\Temp\kwddrkog.sys [X]
2014-07-20 19:14 - 2014-07-20 19:14 - 00776656 _____ ( ) C:\Users\Bartek\Downloads\CamStudio(11765) (1).exe
2014-07-20 19:13 - 2014-07-20 19:13 - 00776656 _____ ( ) C:\Users\Bartek\Downloads\CamStudio(11765).exe
Task: C:\Windows\Tasks\Norton Security Scan for Bartek.job => C:\PROGRA~2\NORTON~2\Engine\361~1.11\Nss.exe
MSCONFIG\startupreg: SearchSettings => "C:\Program Files (x86)\Common Files\Spigot\Search Settings\SearchSettings.exe"
Plik zapisujesz pod nazwą
fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim
Fix. Powstanie plik
fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.