TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Notebook: Proszę o sprawdzenie logów, próba odzyskania zdjęć

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Notebook: Proszę o sprawdzenie logów, próba odzyskania zdjęć

Postprzez AriBK-201 » 27 Kwi 2013, 23:38

PostUA: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/6.0)


Witam,

znajomy poprosił mnie abym rzucił okiem na jego notebooka, który strasznie zamula, a przy okazji abym spróbował odzyskać zdjęcia, które zostały skasowane ok. 8 miesięcy temu. Wiem, że to graniczy z cudem, bo dane mogły już zostać nadpisane, ale zawsze warto spróbować. W tym miejscu pojawia się moje pytanie najpierw pobawić się ze zdjęciami, czy uruchomić CCleaner i Malwarebytes Anti-Malware, a następnie zrobić logi, a zdjęcia zostawić na koniec? I najważniejsze, jaki najlepszy darmowy program polecicie mi do odzyskania zdjęć z dysku? Kiedyś odzyskiwałem pliki z karty pamięci, a dysk to zupełnie inna bajka, więc wolę zapytać nim zacznę działać :).

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

P.S. System na tym sprzęcie to Windows 7 Starter.
AriBK-201
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 32
Dołączenie: 22 Cze 2011, 17:43

Re: Notebook: Proszę o sprawdzenie logów, próba odzyskania z

Postprzez mateo8898 » 28 Kwi 2013, 22:53

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:20.0) Gecko/20100101 Firefox/20.0


Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Notebook: Proszę o sprawdzenie logów, próba odzyskania z

Postprzez AriBK-201 » 28 Kwi 2013, 23:27

PostUA: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/6.0)


Po prawie dobie ciszy w temacie postawiłem na własny wybór czyli Pandora Recovery no i muszę czekać kilka godzin aż całość się przeskanuje.
AriBK-201
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 32
Dołączenie: 22 Cze 2011, 17:43

Re: Notebook: Proszę o sprawdzenie logów, próba odzyskania z

Postprzez AriBK-201 » 29 Kwi 2013, 16:32

PostUA: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/6.0)


OK, skanowanie zakończyło się po około 3-4 godzinach, ale tak jak się spodziewałem niestety nie udało mi się odzyskać tych zdjęć. Szkoda :/

Przeczyściłem system CCleaner'em oraz Malwarebytes Anti-Malware (znalazł 1 zagrożenie). Następnie wykonałem skanowanie OTL'em i GMER'em, prosiłbym o sprawdzenie logów, ewentualne czyszczenie i odchudzenie autostartu oraz zrobienie czegokolwiek jeszcze co pomogłoby odmulić działanie systemu na tym Notebooku.

Malwarebytes Anti-Malware.txt :arrow: http://www.wklej.eu/index.php?id=b399792d1f
OTL.txt :arrow: http://www.wklej.eu/index.php?id=423b445838
Extras.txt :arrow: http://www.wklej.eu/index.php?id=30be2f1a23
GMER.txt :arrow: http://www.wklej.eu/index.php?id=4528f3f427
AutoRuns.arn :arrow: http://www60.zippyshare.com/v/11402753/file.html
AriBK-201
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 32
Dołączenie: 22 Cze 2011, 17:43

Re: Notebook: Proszę o sprawdzenie logów, próba odzyskania z

Postprzez mateo8898 » 29 Kwi 2013, 17:29

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:20.0) Gecko/20100101 Firefox/20.0


Odinstaluj AVG Security Toolbar oraz jeśli nie korzystasz wszystkie pozycje z Windows Live

W Autoruns usuń:
zakładka Logon:
rdpclip
HotKeysCmds
IgfxTray
Norton Online Backup
Persistence
RtHDVCpl
SunJavaUpdateSched
Zune Launcher
Microsoft Windows

zakładka Scheduled Tasks:
wszystko oprócz "\Adobe Flash Player Updater"

zakładka Services (odznacz):
ose
osppsvc
WinDefend
WMPNetworkSvc


Następnie wklej w OTL:
:OTL
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
[2013/02/19 19:38:06 | 000,003,716 | ---- | M] () -- C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\avg-secure-search.xml
FF - HKEY_LOCAL_MACHINE\software\mozilla\Firefox\Extensions\\avg@toolbar: C:\ProgramData\AVG Secure Search\FireFoxExt\14.2.0.1 [2013/02/19 19:37:51 | 000,000,000 | ---D | M]
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@avg.com/AVG SiteSafety plugin,version=11.0.0.1,application/x-avg-sitesafety-plugin: C:\Program Files\Common Files\AVG Secure Search\SiteSafetyInstaller\14.2.0\\npsitesafety.dll ()
IE - HKU\S-1-5-21-3124948995-2515293926-1101195229-1000\..\SearchScopes\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}: "URL" = http://isearch.avg.com/search?cid={12AA6DB1-20BB-4EFB-AC0A-E7709B79379B}&mid=92f8e51c631e47d0ad5f41ed988aaada-60b9dcd5ee0c8a7a9e328f806daa964214b84072&lang=pl&ds=xn011&pr=sa&d=2012-11-16 14:42:13&v=14.2.0.1&pid=avg&sg=&sap=dsp&q={searchTerms}
IE - HKU\S-1-5-21-3124948995-2515293926-1101195229-1000\..\SearchScopes\{99968CE4-06A3-46C0-A525-0DBF7A74B367}: "URL" = http://isearch.avg.com/search?cid={12AA6DB1-20BB-4EFB-AC0A-E7709B79379B}&mid=92f8e51c631e47d0ad5f41ed988aaada-60b9dcd5ee0c8a7a9e328f806daa964214b84072&lang=pl&ds=xn011&pr=sa&d=2012-11-16 14:42:13&v=13.2.0.4&sap=dsp&q={searchTerms}

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Podajesz log z usuwania + nowe logi z OTL.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Notebook: Proszę o sprawdzenie logów, próba odzyskania z

Postprzez AriBK-201 » 29 Kwi 2013, 19:13

PostUA: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/6.0)


Usunąłem AVG ST i Windows Live.

Heh... Nigdy nie zwracałem na to uwagi, ale przy Logon piszesz usuń, a przy Services odznacz (zawsze wszędzie tylko odznaczałem). Rozumiem, że przy dwóch pierwszych zakładkach mam skorzystać z opcji Delete, a przy Services tylko odznaczyć?

OTL usuwanie.txt :arrow: http://www.wklej.eu/index.php?id=3905608d33
OTL.txt :arrow: http://www.wklej.eu/index.php?id=42ccb5f503
Extras.txt :arrow: http://www.wklej.eu/index.php?id=3e6bd385e8
AriBK-201
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 32
Dołączenie: 22 Cze 2011, 17:43

Re: Notebook: Proszę o sprawdzenie logów, próba odzyskania z

Postprzez mateo8898 » 30 Kwi 2013, 03:41

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:20.0) Gecko/20100101 Firefox/20.0


Tak, o to chodziło.

W OTL -> Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Odinstaluj starą wersję czytnika .PDF:
Adobe Reader 9.1 - Polish

i zainstaluj najnowszą -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... eader.html
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Notebook: Proszę o sprawdzenie logów, próba odzyskania z

Postprzez AriBK-201 » 01 Maj 2013, 15:43

PostUA: Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/6.0)


Wszystko zrobione. Dzięki wielkie :)
AriBK-201
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 32
Dołączenie: 22 Cze 2011, 17:43


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników