Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.
przez allkord » 18 Lut 2012, 19:14
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0.1) Gecko/20100101 Firefox/9.0.1
Problem polega na wyskakiwaniu komunikatu w/w. Nic nie pomaga podłączenie wszystkiego na nowo i naprawa połączenia. po wpisaniu w Konsoli "ipconfig" wyskakuje wszystko prócz bramy domyślnej. Czy wina leży po stronie operatora czy coś w komputerze poszło?
-
allkord
- Forumowicz

-
- Posty: 42
- Dołączenie: 22 Paź 2011, 19:53
przez mateo8898 » 18 Lut 2012, 19:16
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20100101 Firefox/10.0.2
W jaki sposób łączysz się z internetem???
-

mateo8898
- Moderator

-
- Posty: 15377
- Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
- Pochwały: 966
przez allkord » 18 Lut 2012, 19:18
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0.1) Gecko/20100101 Firefox/9.0.1
Nie przez router. Kabel prosto do Komputera od anteny.
-
allkord
- Forumowicz

-
- Posty: 42
- Dołączenie: 22 Paź 2011, 19:53
Powróć do Sieć Internet, Sieci LAN, WLAN
Kto jest na forum
Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników