UA:

UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.3) Gecko/2008092417 Firefox/2.0.0.13;MEGAUPLOAD 1.0

UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.3) Gecko/2008092417 Firefox/2.0.0.13;MEGAUPLOAD 1.0

UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9) Gecko/2008052906 Firefox/3.0

UA: Opera/9.61 (X11; Linux i686; U; en) Presto/2.1.1
Shader - krótki program komputerowy, często napisany w specjalnym języku (shader language), który w grafice trójwymiarowej odpowiada za cieniowanie obiektów. Technologia ta zastąpiła stosowaną wcześniej jednostkę T&L.
Szadery pozwalają na dużo bardziej skomplikowane modelowanie oświetlenia i materiału na obiekcie niż standardowe modele oświetlenia i teksturowanie. Są jednak dużo bardziej wymagające obliczeniowo i dlatego dopiero od kilku lat sprzętowa obsługa szaderów jest obecna w kartach graficznych dla komputerów domowych. Wcześniej szadery stosowane były w niektórych fotorealistycznych rendererach (np. Renderman), gdzie grafika nie jest generowana w czasie rzeczywistym.

UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.3) Gecko/2008092417 Firefox/2.0.0.13;MEGAUPLOAD 1.0

UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9) Gecko/2008052906 Firefox/3.0

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]