przez JEDREK » 23 Sie 2014, 13:17
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101 Firefox/31.0
Przyczyn niebieskiego ekranu może być bardzo wiele np. uszkodzenie sprzętu (dysk, pamięć ram itp..), nieodpowiedni sterownik, nowo zainstalowany sprzęt który jest niekompatybilny z konfiguracją.
Spróbuj skorzystać z trybu naprawy systemu za pomocą bootowalnej płyty z systemem, bo rozumiem, że raczej nie wykonywałeś żadnego backupu partycji np Ghostem lub Acronisem.
Ja tu tylko sprzątam... i5 3570 @ 4,3 GHz + Noctua NH-U12P, Asus P8Z77-V, Corsair DDR3 2x8GB
@ 2060MHz CL10 Ven., MSI GTX 1080 8GB, Samsung SSD 850 EVO 1 TB, Samsung DVD SH-222BB, NZXT Tempest, Corsair AX860i 860W,
WIN 10 [x64]