Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Po połączeniu przez Wi-Fi chwilę jest wszystko jest ok

18 Maj 2009, 23:57

HijackThis: http://www.wklej.eu/index.php?id=31766d01b1
ComboFix: http://www.wklej.eu/index.php?id=619ef3d853

Problem wygląda następująco:
po połączeniu przez Wi-Fi (Intel na ASUSie, router Netgear) chwilę jest wszystko ok, po czym strony przestają się otwierać, gg pada, etc. mimo że ikona wciąż pokazuje połączenie.
Ponowne odświeżenie połączenie przywraca neta i po chwili sytuacja się powtarza.
Dziwne, bo nie było mnie przez parę dni i offline nic nie powinno się stać ;/
Resetowałem router i połączenie.
Skanowałem Spybotem, Malware i AVG - pusto.
Zaktualizowałem też sterowniki karty sieciowej.

dzięki,
pz

Re: Proszę o sprawdzenie logów

19 Maj 2009, 17:24

Pobierz Malwarebytes' Anti-Malware Uruchom pełne skanowanie. Jeżeli coś znajdzie, to usuń. Następnie daj log na forum.

Przeskanuj system programem SDFix i daj raport z niego. Instrukcja :arrow: viewtopic.php?f=22&t=13967

Przeskanuj obszar całego systemu Dr.WEB CureIt! Następnie daj raport na forum.

Logi dajesz na wklej.org lub wklej.eu a w poście podajesz tylko link.

Po tym daj nowy log z HijackThis i Combofixa.

Re: Proszę o sprawdzenie logów

19 Maj 2009, 22:20

Hej, dzięki za pomoc.
PRzerobiłem to:
Malware usunął 2 cholerne Vundo, ale problem dalej jest http://www.wklej.eu/index.php?id=04961d221d

SDFix chyba nic nie znalazł, report jest tylko taki (jakiś strasznie prosty, coś zrobiłem nie tak?)
http://www.wklej.eu/index.php?id=dfba0fd223

DRWeb wykrył tylko SDFixa

Nowy HijackThis: http://www.wklej.eu/index.php?id=c592da508f
i ComboFix: http://www.wklej.eu/index.php?id=ba281bfe88

Re: Proszę o sprawdzenie logów

20 Maj 2009, 19:24

O4 - Global Startup: VPN Client.lnk = ?
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra \'Tools\' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe (file missing)
O20 - Winlogon Notify: dimsntfy - %SystemRoot%\\System32\\dimsntfy.dll (file missing)

Fix w HijackThis. Instrukcja :arrow: viewtopic.php?f=22&t=13967


Użyj tego narzędzia :arrow: viewtopic.php?f=22&t=13967#p73690

Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj
Wklej do notatnika:
Kod:
Registry::
[HKEY_LOCAL_MACHINE\\software\\microsoft\\security center\\Monitoring]
"DisableMonitoring"=dword:00000000
[HKEY_LOCAL_MACHINE\\software\\microsoft\\security center\\Monitoring\\SymantecAntiVirus]
"DisableMonitoring"=dword:00000000
[HKEY_LOCAL_MACHINE\\software\\microsoft\\security center\\Monitoring\\SymantecFirewall]
"DisableMonitoring"=dword:00000000

Z menu notatnika wybierz Plik :arrow: Zapisz jako :arrow: CFScript.txt.
Przeciągnij i upuść zapisany plik (CFScript.txt) na ikonę ComboFix.exe.
Rozpocznie się usuwanie, program wygeneruje log, dasz go na forum.
Na czas skanowania Combofixem wyłącz wszystkie antywirusy i firewalle.

Logi dajesz na wklej.org lub wklej.eu a w poście podajesz tylko link.

c:\\windows\\system32\\drivers\\e319c2f9.sys

Przeskanuj ten plik tym lub tym skanerem

Re: Po połączeniu przez Wi-Fi chwilę jest wszystko jest ok

30 Maj 2009, 11:56

Dzięki Michael.
Chyba słusznie zmieniono tytuł tematu, bo to jest jakiś problem z siecią. Sprawdziłem Twoje rady. Nic nie wykrywało. W desperacji postawiłem system od nowa i problem wciąż istniał ;/
POszedłem skorzystać z innej sieci bezprzewodowej, bez problemu się łączyło. Wróciłem do domu i zaczęło działać normalnie.
Nie znam niestety recepty na to co i jak.
I problem w tym, że zacząłem sie bawić z nortonem i mój problem powrócił. Łączy się i po jakimś czasie połączenie umiera. Nie wiem o co chodzi. U innych domowników działa. To chyba nie wina Nortona, bo na tamtej drugiej sieci działało z Nortonem i przed wystąpieniem problemu również. A teraz znów się wiesza.
Jak możesz, to proszę o pomoc i sugestie.
Wyślij odpowiedź