TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Po updacie zniknął pulpit oraz pasek menu start

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Po updacie zniknął pulpit oraz pasek menu start

Postprzez Prought » 24 Sty 2009, 21:28

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; .NET CLR 3.0.04506; FDM)


Witam, mój problem wygląda następująco - po updacie oprogramowania zniknął pulpit oraz pasek menu start, na części jednostek zarówno na koncie użytkownika jak i admina. Przy starcie systemu jedynie automatycznie wyskakuje okno moich dokumentów. Doszedłem że w jakiś sposób klient kafejki gryzł sie z antywirem w tym przypadku DR.web gdyż testowo po odinstalowaniu go na 2ch jednostkach wszystko powróciło do normy, jednak po odebraniu użytkownikowi praw admina problem wrócił, niby combofix to naprawił ale mam jeszcze 2 placówki do przerobienia i jednak chciałbym poznać przyczynę, bo nie wiem czy warto updatować oprogramowanie kafejki jeśli to ono tak bruździ, zwłaszcza że panowie od tegoż oprogramowania życzą sobie płacić oprócz produktu również za suport. niżej podaję logi z kilku jednostek, nie które mają inną konfigurację sprzętową.

Komp1: HT: http://www.wklej.eu/index.php?id=adea665ae7 Combo: http://www.wklej.eu/index.php?id=fccd44c3f5
Komp2: Combo: http://www.wklej.eu/index.php?id=331493049c
Komp3: HT: http://www.wklej.eu/index.php?id=9c244476ff Combo: http://www.wklej.eu/index.php?id=4e542a8c2c
komp4: HT: http://www.wklej.eu/index.php?id=6bdb755e63 Combo: http://www.wklej.eu/index.php?id=69bb6844b0
Komp5: Combo: http://www.wklej.eu/index.php?id=db477801b3
Komp6: Combo: http://www.wklej.eu/index.php?id=2a71bdf220

Będę wdzięczny za pomoc i wszelkie sugestie rozwiązania tego problemu, z góry dziękuję i pozdrawiam.
Prought
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 22 Sty 2009, 12:10

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez AJAN » 26 Sty 2009, 00:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.5) Gecko/2008120122 Firefox/3.0.5


komp1:
Uruchom Hijackthis :arrow: Do a system scan only :arrow: w okienku programu pokaże się log :arrow: zaznacz kratki przy podanych wpisach :arrow: klikasz Fix checked
Unknown
O20 - Winlogon Notify: dimsntfy - %SystemRoot%\System32\dimsntfy.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: NavLogon - C:\WINDOWS\

Poza tym ok
Komp2:
Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj
Zaznacz, wklej do notatnika, i zapisz plik jako CFScript.txt najlepiej aby ikonka tego pliku znajdowała się obok ikonki ComboFix.exe
Kod: Zaznacz wszystko
File::
c:\windows\005699_.tmp

Na czas skanowania proszę wyłączyć wszelkie zapory i antyvirusy
Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe powinno rozpocząć się usuwanie po tym daj log na forum
Image <-- jak na obrazku

Loga wklejasz na WKLEJ.EU lub WKLEJ.ORG a w poście daj linka
Komp3:
Uruchom Hijackthis :arrow: Do a system scan only :arrow: w okienku programu pokaże się log :arrow: zaznacz kratki przy podanych wpisach :arrow: klikasz Fix checked
O2 - BHO: (no name) - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - (no file)
O20 - Winlogon Notify: dimsntfy - C:\WINDOWS\
O20 - Winlogon Notify: NavLogon - C:\WINDOWS\


Komp4
Uruchom Hijackthis :arrow: Do a system scan only :arrow: w okienku programu pokaże się log :arrow: zaznacz kratki przy podanych wpisach :arrow: klikasz Fix checked
O20 - Winlogon Notify: dimsntfy - %SystemRoot%\System32\dimsntfy.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: NavLogon - C:\WINDOWS\


Komp5:
OK
Komp6
Ok
Kompy które mają do usunięcia tylko wpisy w HJT:
usuń ręcznie folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.

Pobierz CCleaner
lub
CleanGP
przeskanuj nim i wyczyść rejestr.

Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.INSTRUKCJA


pobierz MalwareByte's
:arrow: Klikasz "Skanuj" :arrow: Wybierasz dyski i skanujesz :arrow: jak jakieś będą to Usuń i pokaż raport

przeskanuj komputer Kaspersky
gdy będą wirusy pokaż raport lub Dr.Web Cure It!

Reszta: czekamy na logi z combo
Desktop: AMD 1,8ghz, 1GB RAM, graf: Gforce2 FX5200
PG K8-755-A2/ESC WINDOWS XP Pro 5.1.2600 SP 3, 80GB, DVD SH-S182D
Laptop: Toshiba Portege M300
net: 3Mb/1,5Mb
KLIK Pomogłem? Daj +
Image
Awatar użytkownika
AJAN
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 810
Dołączenie: 07 Lis 2008, 00:10
Miejscowość: 49°37'30.12"N, 20°41'44.13"E
Pochwały: 62

Re: Po updacie zniknął pulpit oraz pasek menu start

Postprzez Prought » 02 Lut 2009, 16:47

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1)


Temat do zamknięcia, zrobiłem downgread do starszej wersji i działa jak należy, jak znam życie zawinił klient kafejki, jak szefostwo wykupi support pewnie sie dowiem co było przyczyną, dziękuje za zainteresowanie i pomoc.

Pozdrawiam
Prought
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 22 Sty 2009, 12:10


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników