TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Połączenie z internetem

Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.

Połączenie z internetem

Postprzez argul » 20 Kwi 2020, 16:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/80.0.3987.163 Safari/537.36


Witam. W laptopie podłączonym do routera z Wi-fi nie ma internetu pomimo, że w okienku sieci pokazuje full zasieg i informacje o dostępie do internetu. Outlook 2010 nie odbiera poczty, w przeglądarce czasem uda się otworzyć stronę i inne programy wyrzucają komunikaty o braku dostępu do internetu.Pozostałe komputery i telefony podpięte do routera działaja bez problemu. System operacyjny to Windows 7 Professional SP1. Prośba o szybką pomoc.
argul
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączenie: 20 Kwi 2020, 16:49
Sprzęt: msi i&/32GB/Win 7 Pro SP1

Re: Połączenie z internetem

Postprzez argul » 20 Kwi 2020, 22:25

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/80.0.3987.163 Safari/537.36 OPR/67.0.3575.137


Udało się przywrócenie internetu do przeglądarek internetowych poprzez odinstalowanie ostatnich aktualizacji Windows 7. Outlook 2010 wciąż nie chce odbierać poczty. Te same adresy mailowe na innych komputerach w sieci działaja prawidłowo. Proszę o poradę pilne.
argul
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączenie: 20 Kwi 2020, 16:49
Sprzęt: msi i&/32GB/Win 7 Pro SP1

Re: Połączenie z internetem

Postprzez Illidan » 21 Kwi 2020, 01:07

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/81.0.4044.113 Safari/537.36


Może tak, od kiedy masz problem? Spróbuj odpalić lapka w czystym rozruchu Windows i zobacz, co to da. Na próbę wyłączyć też antywirusa i zaporę sieciową.
Awatar użytkownika
Illidan
Postujący
Postujący
 
Posty: 483
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 19

Re: Połączenie z internetem

Postprzez argul » 21 Kwi 2020, 08:19

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/80.0.3987.163 Safari/537.36 OPR/67.0.3575.137


Problem pojawił się tydzień temu po zainstalowaniu kilku aktualizacji Windows 7.Pierwsze objawy były takie, że Win7 dopiero po ok.dwóch godzinach od rozruchu nawiązywał połączenie z internetem ! Od piątku po doinstalowaniu kolejnych aktualizacji połączenie z internetem wogóle przestało być nawiązywane pomimo, iż w połączeniu sieciowym ikonka wskazywałą na brak problemów z Wifi (full zasięg i "Dostęp do internetu"). Po odinstalowaniu kilku aktualizacji (trochę na czuja) udało się przywrócić net tylko do przeglądarki. Outlook 2010 i niektóre programy wciąż nie mogą uzyskać dostępu do netu. Próbowałem dodawać inne konta pocztowe do Outlook i nic nie pomogło. Niestety uruchomienie w czystym rozruchu (próbowałem w różnych wariantach) nie dało efektu. Wyłączenie zapory też nic.
argul
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączenie: 20 Kwi 2020, 16:49
Sprzęt: msi i&/32GB/Win 7 Pro SP1

Re: Połączenie z internetem

Postprzez Illidan » 21 Kwi 2020, 13:53

PostUA: Mozilla/5.0 (Linux; Android 8.0.0; AGS2-W09) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/80.0.3987.162 Safari/537.36


Ok, tylko czy jesteś pewny że to problem po stronie twojego komputera? Sprawdzałeś internet w innych urządzeniach w domu? Bo może problem nie jest po stronie komputera, tylko po stronie łącza? Jak wiesz przez pandemię Koronowirusa sieć działa ostatnio tragicznie, ciągle rozłączanie, mulenie, brak dostępu do sieci przez jej mocne przeciążenie.
Co do twoich podejrzeń, najprościej przywracanie systemu do punktu przed aktualizacjami. Wracając do internetu, to ja sam na swojej Neostradzie ledwo co mogę ostatnio zrobić, kablówka swiruje, sieć pada, także to ogólny problem.
Awatar użytkownika
Illidan
Postujący
Postujący
 
Posty: 483
Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
Miejscowość: Gliwice
Pochwały: 19

Re: Połączenie z internetem

Postprzez argul » 21 Kwi 2020, 23:24

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/80.0.3987.163 Safari/537.36 OPR/67.0.3575.137


Udało się rozwiązać problem. Oprócz odinstalowania aktualizacji trzeba było jeszcze usunąć w menedżerze urządzeń kartę sieciową, restart kompa i zainstalować na nowo sterowniki do sieciówki.
argul
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączenie: 20 Kwi 2020, 16:49
Sprzęt: msi i&/32GB/Win 7 Pro SP1


Powróć do Sieć Internet, Sieci LAN, WLAN

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot]

cron