TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

POMOC PRZY FORMACIE LAPTOPA Z VISTĄ

Tematyka związana z produktami firmy Microsoft.

POMOC PRZY FORMACIE LAPTOPA Z VISTĄ

Postprzez dnikodem » 06 Lut 2010, 22:00

PostUA: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; GTB6.4; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30618; AskTB5.5)

Witajcie na początku chciałbym powiedzieć że jestem zupełnie zielony jesli chodzi o informatykę.... Mam problem poniewarz nie wiem co powinienem zrobić aby sformatować swojego laptopa na którym mam vistę. W moim komputerze mam dysk c i d hp recorvery.... nie mam recorverów na płytach cd ani też płyty z vistą powiedzcie mi jak krok po kroku sformatować moj komputer. Laptop jest firmy hp typ: dv 6625ew t5250/1.5/1024/160/8400/v. Czy ktoś może mi opisać bardzo dokładnie jak to zrobić. acha zapomniał bym na 99 % jest on zawirusowany a napewno ma pełno smieci na dysku ponieważ prędkośc działania jest strasznie wolna. Prosze o pomoc i z góry dziękuję.
dnikodem
Forumowicz
Forumowicz

Dołączenie: 06 Lut 2010, 21:51

Re: POMOC PRZY FORMACIE LAPTOPA Z VISTĄ

Postprzez jonny » 10 Mar 2010, 22:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.8) Gecko/20100202 Firefox/3.5.8 GTB6 (.NET CLR 3.5.30729)

Aby wszystko było ok musisz sformatować cały dysk - usunąć partycje i utworzyć ponownie .Potem instalka systemu (wymagany dvd z systemem- format to kasowanie wszystkiego )