TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Pomoc w pozbyciu się infekcji. Komp uruchamia się wolniej

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Pomoc w pozbyciu się infekcji. Komp uruchamia się wolniej

Postprzez TrayPL1 » 06 Kwi 2013, 11:25

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:19.0) Gecko/20100101 Firefox/19.0


Witam , prosiłbym o sprawdzenie logów i jesli oczywiscie cos jest to o pomoc w pozbyciu się tej infekcji.Ostatnio zauważyłem że komputer włącza się z 5 razy wolniej.
Logi z OTL:
OTL.txt- http://www.wklej.eu/index.php?id=6bc781741d
Extras.txt - http://www.wklej.eu/index.php?id=f5ff694002
Log z GMER:
http://www.wklej.eu/index.php?id=b7db6db9c6

Za pomoc z góry dziękuje.
TrayPL1
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 06 Kwi 2013, 11:11

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 06 Kwi 2013, 13:12

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:20.0) Gecko/20100101 Firefox/20.0


Odinstaluj: MarketResearch, AVG Security Toolbar. Następnie:

Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=vlt&from=vlt&uid=WDC_WD6400AACS-00G8B1_WD-WCAUF300719107191&ts=1352493153
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=vlt&from=vlt&uid=WDC_WD6400AACS-00G8B1_WD-WCAUF300719107191&ts=1352493153
IE - HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://isearch.avg.com/?cid={AFEDC1F2-F13E-4F90-BA7A-692670CD76CB}&mid=58ee59899cf74c4daa0a3cd3f386001b-0c24df3725cb8e0a689b2ba5450b7eac646248fe&lang=pl&ds=xn011&pr=sa&d=2012-12-05 15:08:41&v=13.2.0.4&sap=hp
IE - HKCU\..\SearchScopes\{07F28281-F790-4707-BE28-892E8C6B218A}: "URL" = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=&src=kw&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=U3&apn_dtid=OSJ000YYPL&apn_uid=C3CDAC98-AE45-4477-80D3-E570B4D41880&apn_sauid=1DD84753-52FD-41DA-8D94-D6B7B781372C
IE - HKCU\..\SearchScopes\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}: "URL" = http://isearch.avg.com/search?cid={AFEDC1F2-F13E-4F90-BA7A-692670CD76CB}&mid=58ee59899cf74c4daa0a3cd3f386001b-0c24df3725cb8e0a689b2ba5450b7eac646248fe&lang=pl&ds=xn011&pr=sa&d=2012-12-05 15:08:41&v=14.2.0.1&pid=avg&sg=&sap=dsp&q={searchTerms}
FF - HKEY_LOCAL_MACHINE\software\mozilla\Firefox\Extensions\\avg@toolbar: C:\ProgramData\AVG Secure Search\FireFoxExt\14.2.0.1 [2013-02-18 20:33:23 | 000,000,000 | ---D | M]
[2012-12-09 18:34:22 | 000,002,575 | ---- | M] () -- C:\Users\alanexs\AppData\Roaming\mozilla\firefox\profiles\dk10mc3i.default\searchplugins\askcom.xml
[2013-02-18 20:33:24 | 000,003,716 | ---- | M] () -- C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\searchplugins\avg-secure-search.xml
[2012-11-09 22:32:39 | 000,000,402 | ---- | M] () -- C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\searchplugins\v9.xml
O4 - Startup: C:\Users\alanexs\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\pervx64.exe ()
O8:64bit: - Extra context menu item: E&ksportuj do programu Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000 File not found
O8 - Extra context menu item: E&ksportuj do programu Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000 File not found

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Podajesz log z usuwania + nowe logi z OTL.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Pomoc w pozbyciu się infekcji. Komp uruchamia się wolnie

Postprzez TrayPL1 » 06 Kwi 2013, 15:27

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:19.0) Gecko/20100101 Firefox/19.0


Zrobiłem tak jak napisales usunąłem AVG Security Toolbar ale kompletnie nie wiem jak odinstalowac ten MarketResearch przeszukalem troche stron i bylo napisane ze musze w rejestrze usunąc jakies tam odnosniki do tego jednak ja wgl nie widze w rejestrze podanych przez tego goscia który pisał na danej stronie odnośników więc nwm co z tym zrobic proszę o pomoc , bo jesli chodzi o takie sprawy to jestem zielony :D
TrayPL1
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 06 Kwi 2013, 11:11

Re: Pomoc w pozbyciu się infekcji. Komp uruchamia się wolnie

Postprzez mateo8898 » 06 Kwi 2013, 15:33

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:20.0) Gecko/20100101 Firefox/20.0


Jeśli nie ma tego po prostu w Odinstaluj program to przejdź do kolejnego kroku, czyli skryptu OTL.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Pomoc w pozbyciu się infekcji. Komp uruchamia się wolnie

Postprzez TrayPL1 » 06 Kwi 2013, 16:02

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:19.0) Gecko/20100101 Firefox/19.0


Ok , już widzę poprawę po restarcie system szybciej się uruchomił i płynniej pracuje
Log z usuwania: http://www.wklej.eu/index.php?id=f8db6800b1
Log OTL: http://www.wklej.eu/index.php?id=98906a5e62

Aha i jeszcze przed usuwaniem zrobilem skanowanie programem Spy Hunter 4 wykryło mi 27 niebezpieczeństw niestety nie mogłem ich usunąc bo trzeba płacic :F
TrayPL1
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 06 Kwi 2013, 11:11

Re: Pomoc w pozbyciu się infekcji. Komp uruchamia się wolnie

Postprzez mateo8898 » 06 Kwi 2013, 16:22

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:20.0) Gecko/20100101 Firefox/20.0


Cóż po takim programie, który nie usunie tego co znalazł. Możesz się go od razu pozbyć. Zresztą zakładam, że nic istotnego nie wykrył.

W OTL -> Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport (po uruchomieniu odrzuć okres testowy)

Odinstaluj starą wersję Javy:
Java 7 Update 9

i zainstaluj najnowszą -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... /Java.html
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Pomoc w pozbyciu się infekcji. Komp uruchamia się wolnie

Postprzez TrayPL1 » 06 Kwi 2013, 18:04

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:19.0) Gecko/20100101 Firefox/19.0


Malwarebytes Anti-Malware wykrył 3 wirusy , zostały już usunięte
Log: http://wklej.eu/index.php?id=6962d41d65
TrayPL1
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 06 Kwi 2013, 11:11

Re: Pomoc w pozbyciu się infekcji. Komp uruchamia się wolnie

Postprzez mateo8898 » 06 Kwi 2013, 19:04

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:20.0) Gecko/20100101 Firefox/20.0


W porządku, opróżnij kwarantannę Malwarebytes.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Pomoc w pozbyciu się infekcji. Komp uruchamia się wolnie

Postprzez TrayPL1 » 06 Kwi 2013, 20:01

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:19.0) Gecko/20100101 Firefox/19.0


Ok już jest wszystko w porządku dzieki wielkie za pomoc.
TrayPL1
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 06 Kwi 2013, 11:11


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]

cron