TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

SpiceWorks - problemy

Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.

SpiceWorks - problemy

Postprzez comboos » 29 Maj 2014, 08:47

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:29.0) Gecko/20100101 Firefox/29.0


Witam Szanownych kolegów i koleżanki po fachu. Moje pytanie dotyczy jak w temacie oprogramowania " SpiceWorks". Posiadam w firmie ponad 50 komputerów oraz w drugiej siedzibie podobną ilość i tu pojawia się problem przy którym bardzo chciałbym prosić o pomoc a jeszcze lepiej opisanie w paru krokach jak to zrobić. System ten umożliwia dodawanie ticketów od zwykłych pracowników o np: awarii drukarki, jednak po dodaniu użytkowników w systemie dodać ticket mogą tylko (Admin, Helpdesk Tech). Inna pozycja do wybrania to Raporting dla zwykłego użytkownika a on ma już tylko możliwość ich przeglądania. Bardzo bym prosił o pomoc jak zrobić aby zwykli pracownicy mogli dodawać tickety.

Jest jeszcze jeden problem a mianowicie nie chce mi zaimportować użytkowników z Active Directory, to jest akurat mniejszy problem choć miło by było gdyby ktoś też mnie w jakiś sposób naprowadził jak rozwiązać ten problem.

Z góry bardzo wszystkim dziękuję za pomoc.
comboos
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączenie: 29 Maj 2014, 08:46
Sprzęt: Dell

Powróć do Sieć Internet, Sieci LAN, WLAN

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników