Witam Szanownych kolegów i koleżanki po fachu. Moje pytanie dotyczy jak w temacie oprogramowania " SpiceWorks". Posiadam w firmie ponad 50 komputerów oraz w drugiej siedzibie podobną ilość i tu pojawia się problem przy którym bardzo chciałbym prosić o pomoc a jeszcze lepiej opisanie w paru krokach jak to zrobić. System ten umożliwia dodawanie ticketów od zwykłych pracowników o np: awarii drukarki, jednak po dodaniu użytkowników w systemie dodać ticket mogą tylko (Admin, Helpdesk Tech). Inna pozycja do wybrania to Raporting dla zwykłego użytkownika a on ma już tylko możliwość ich przeglądania. Bardzo bym prosił o pomoc jak zrobić aby zwykli pracownicy mogli dodawać tickety.
Jest jeszcze jeden problem a mianowicie nie chce mi zaimportować użytkowników z Active Directory, to jest akurat mniejszy problem choć miło by było gdyby ktoś też mnie w jakiś sposób naprowadził jak rozwiązać ten problem.
Z góry bardzo wszystkim dziękuję za pomoc.