UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2) Gecko/20100115 Firefox/3.6 ( .NET CLR 3.5.30729)
UA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.9.168 Version/11.51
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.22) Gecko/20110902 Firefox/3.6.22 GTB7.1
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20100101 Firefox/6.0.2
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.22) Gecko/20110902 Firefox/3.6.22
UA: Opera/9.80 (J2ME/MIDP; Opera Mini/6.1.25378/25.858; U; pl) Presto/2.5.25 Version/10.54
UA: Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 3_1_3 like Mac OS X; pl-pl) AppleWebKit/528.18 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile/7E18 Safari/528.16
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0) Gecko/20100101 Firefox/7.0
A to już opcji Recovery ale nie mam pojęcia jak się jej używa.
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.22) Gecko/20110902 Firefox/3.6.22
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20100101 Firefox/6.0.2
Jak to nie ma, a opcja System Recovery to co???
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0) Gecko/20100101 Firefox/7.0
Co do logów. Poprosiłem po logi, ponieważ użytkownik zapewne po to chce przywrócić system, gdyż coś jest nie tak. Logi mogłyby pomóc w zdiagnozowaniu problemu i ewentualnym naprawieniu go.
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20100101 Firefox/6.0.2
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0) Gecko/20100101 Firefox/7.0
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.22) Gecko/20110902 Firefox/3.6.22
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0) Gecko/20100101 Firefox/7.0
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]