TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

problem podczas uruchamiania pliku InviabilitiesBluefin.dll

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

problem podczas uruchamiania pliku InviabilitiesBluefin.dll

Postprzez kaktuzz » 04 Cze 2016, 21:53

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:46.0) Gecko/20100101 Firefox/46.0


Witam,,

Podczas uruchamiania systemu pojawia się komunikat

Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku InviabilitiesBluefin.dll

problem pojawił się 04.06.2016

Wykonał skany:
1. Adwcleaner
2. FRST64
3. Gmer

Gmer odnalazł modyfikację wskazującą na obecność Rotkita - taki komunikat się pojawił po zakończeniu skanu.

Możesz zobaczyć wpis klikając na poniższy link

http://www.wklej.eu/index.php?id=3002b59710

Proszę o pomoc, jak się tego pozbyć.

Z góry dziękuję.

Tomasz Kwiatkowski
kaktuzz
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączenie: 04 Cze 2016, 20:21
Sprzęt: HP Pavilion dv7

Re: problem podczas uruchamiania pliku InviabilitiesBluefin.

Postprzez mateo8898 » 06 Cze 2016, 10:53

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:46.0) Gecko/20100101 Firefox/46.0


Wklej do notatnika:
Task: {0BE95F2F-C254-45D8-A2C9-4C684DF7384B} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {0E539291-B045-4A58-BB95-3FB4A73C5FF9} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {2E843C0F-F8E7-4D88-B015-A63D498977FC} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {6BC04835-A162-4488-9DC9-0EA01B0B1D82} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {A06C8F23-DAA8-4DA1-A8C4-58F0F8B6E524} - System32\Tasks\Tomasz KwiatkowskiVulgateDeckersV2 => Rundll32.exe InviabilitiesBluefin.dll,main 7 1 <==== UWAGA
Task: {A376E76B-4A5E-475E-B06F-A3A6FBB1200C} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {A9AC998A-F6F0-4A08-AF39-D5F51FF8975A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {B096A109-DDB6-41C7-9B38-1EA3394BF991} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {B7A89B76-6384-4FA5-AE5E-E57AD3AEF8D5} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {CB47FC56-386D-41CA-AB52-3D3F9AB4466F} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
HKLM-x32\...\Run: [NUSB3MON] => C:\Program Files (x86)\Renesas Electronics\USB 3.0 Host Controller Driver\Application\nusb3mon.exe [113288 2013-06-14] (Renesas Electronics Corporation)
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKLM-x32\...\Run: [Adobe ARM] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [1085656 2015-12-14] (Adobe Systems Incorporated)
HKU\S-1-5-21-652637766-1509919792-1832921729-1000\...\Run: [ALLUpdate] => C:\Program Files (x86)\ALLPlayer\ALLUpdate.exe [3670472 2015-07-28] (ALLPlayer Group Ltd.)
C:\Users\Tomasz Kwiatkowski\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Tworzenie wycinków ekranu i uruchamianie programu OneNote 2007.lnk
BHO: Brak nazwy -> {E76FD755-C1BA-4DCB-9F13-99BD91223ADE} -> Brak pliku
U3 idsvc; Brak ImagePath
2016-06-04 19:53 - 2016-06-04 19:59 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]