TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Problem RunDLL nengine.dll, APISupport.dll, TBHostSupport_0

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Problem RunDLL nengine.dll, APISupport.dll, TBHostSupport_0

Postprzez Party_zant » 30 Gru 2017, 17:03

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/63.0.3239.84 Safari/537.36


Witajcie.

Znajomej padł komputer. Zatrzymywał się jeszcze przed ładowaniem Windowsa pokazując mrugający kursor na czarnym tle. Nie reagował na nic możliwy był tylko dostęp do BIOS-a. Udało się go ruszyć z płyty, później w tryb awaryjny i następnym razem podniósł się normalnie.

Mimo to od razu wyświetla trzy okienka RunDLL i problemem z plikami: nengine.dll, APISupport.dll, TBHostSupport_0.dll. Screen w linku.

http://img25.otofotki.pl/obrazki/gb350_screen.jpg

Przesyłam logi:
FRST:
http://www.wklej.eu/index.php?id=a89fc356c7

GMER:
http://www.wklej.eu/index.php?id=00f2f211c4

Występuje też problem z aktualizacjami które zaczynają się pobierać ale mimo długiego czasu pobierania ciągle jest 0% i 0kb.

Ogólnie komputer jest dość mułowaty. Jest to laptop emachines E728.


Jeśli jesteście wstanie pomóc byłbym wdzięczny za wskazówki.


Z góry dziękuję i pozdrawiam


EDIT:
Mała poprawka co do aktualizacji. Okazało się, że się instalują ale bez pokazywania postępu. Tak jak pisałem wcześniej po uruchomieniu aktualizacji ciągle 0% i 0kb i tak bez końca ale po jakimś czasie przy zamykaniu Windowsa pokazuje się tarcza że aktualizacja jest do zainstalowania... Pierwszy raz takie coś widzę
Party_zant
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 30 Gru 2017, 16:32

Re: Problem RunDLL nengine.dll, APISupport.dll, TBHostSuppor

Postprzez filutka78 » 31 Gru 2017, 20:48

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:51.0) Gecko/20100101 Firefox/51.0 SeaMonkey/2.48


1) Otwórz Notatnik i wklej w nim:
HKLM-x32\...\Run: [mobilegeni daemon] => C:\Program Files (x86)\Mobogenie\DaemonProcess.exe*******************************************************************************
RemoveDirectory: C:\Program Files (x86)\Mobogenie
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA
HKU\S-1-5-21-1914236183-893671296-2521468121-1000\...\Run: [APISupport] => "C:\Windows\SysWOW64\Rundll32.exe" "C:\Users\Krystyna\AppData\Local\TB\APISupport\APISupport.dll",DLLRunAPISupport <==== UWAGA
HKU\S-1-5-21-1914236183-893671296-2521468121-1000\...\Run: [TBHostSupport] => "C:\Windows\SysWOW64\Rundll32.exe" "C:\Users\Krystyna\AppData\Local\TBHostSupport\TBHostSupport_0.dll",DLLRunTBHostSupportPlugin <==== UWAGA
HOSTS:
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść na pulpicie.
Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW).

2) Użyj >Adw-cleaner
najpierw kliknij na SKANUJ (SCAN), a dopiero po zakończeniu skanowania, gdy uaktywni się przycisk OCZYŚĆ (CLEANING), to kliknij na niego.
Pokaż raport z niego "C"

3) Zrób nowe logi FRST - przed skanem zaznacz: Additional.txt Shortcut.txt, (logi mają być trzy)

F.


Autor postu otrzymał pochwałę
filutka78
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 48
Dołączenie: 18 Maj 2010, 16:51
Pochwały: 13

Re: Problem RunDLL nengine.dll, APISupport.dll, TBHostSuppor

Postprzez Party_zant » 03 Sty 2018, 21:46

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/63.0.3239.84 Safari/537.36


Hej.

Dzięki wielkie za pomoc. fixlog.txt pomógł na dwa komunikaty.

Po skanie Adw-cleaner

AdwCleaner[S0].txt:
http://www.wklej.eu/index.php?id=9713b6944a

i po oczyszczaniu AdwCleaner[C0].txt:
http://www.wklej.eu/index.php?id=48b40bdf36

Po tym zniknął też trzeci komunikat. Nowe Logi z FRST:

FRST.txt
http://www.wklej.eu/index.php?id=077ea47e99

Addition.txt
http://www.wklej.eu/index.php?id=347a1ba83b

Shortcut.txt
http://www.wklej.eu/index.php?id=1613c94371

Jeśli widzisz w jeszcze jakieś niedociągnięcia będę wdzięczny jeszcze bardziej :)

P.S. Widać też postęp podczas aktualizacji Windowsa...



Dzięki raz jeszcze i pozdrawiam serdecznie
Party_zant
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 30 Gru 2017, 16:32

Re: Problem RunDLL nengine.dll, APISupport.dll, TBHostSuppor

Postprzez filutka78 » 03 Sty 2018, 22:56

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:51.0) Gecko/20100101 Firefox/51.0 SeaMonkey/2.48


Jeszcze poprawka:
Otwórz Notatnik i wklej w nim:
Kod: Zaznacz wszystko
StartMenuInternet: Google Chrome.PQKM3AOSVQDEABQFWPXCJYXNQU - C:\Users\Krystyna\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
CHR Extension: (Brak nazwy) - C:\Users\Krystyna\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\cflheckfmhopnialghigdlggahiomebp [2014-06-20]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [aaaaahlfahldnilidgnlikdckbfehhca] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKU\S-1-5-21-1914236183-893671296-2521468121-1000\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\...\Chrome\Extension: [fcfenmboojpjinhpgggodefccipikbpd] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKU\S-1-5-21-1914236183-893671296-2521468121-1000\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\...\Chrome\Extension: [cflheckfmhopnialghigdlggahiomebp] - C:\Users\Krystyna\AppData\Local\CRE\cflheckfmhopnialghigdlggahiomebp.crx [2013-10-21]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [cflheckfmhopnialghigdlggahiomebp] - C:\Users\Krystyna\AppData\Local\CRE\cflheckfmhopnialghigdlggahiomebp.crx [2013-10-21]
Toolbar: HKU\S-1-5-21-1914236183-893671296-2521468121-1000 -> Brak nazwy - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} -  Brak pliku
Toolbar: HKU\S-1-5-21-1914236183-893671296-2521468121-1000 -> Brak nazwy - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} -  Brak pliku
BHO-x32: Brak nazwy -> {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} -> Brak pliku
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1914236183-893671296-2521468121-1000 -> {afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b} URL = hxxp://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2269050
SearchScopes: HKLM-x32 -> {afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b} URL = hxxp://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2269050
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1914236183-893671296-2521468121-1000 -> DefaultScope {afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b} URL = hxxp://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2269050
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA
HKU\S-1-5-21-1914236183-893671296-2521468121-1000\...\Run: [BingSvc] => C:\Users\Krystyna\AppData\Local\Microsoft\BingSvc\BingSvc.exe [144008 2015-11-05] (© 2015 Microsoft Corporation)
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść na pulpicie.
Uruchom FRST i kliknij przycisk Fix (NAPRAW).
.
Napisz, jak oceniasz sytuację?
.
filutka78
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 48
Dołączenie: 18 Maj 2010, 16:51
Pochwały: 13

Re: Problem RunDLL nengine.dll, APISupport.dll, TBHostSuppor

Postprzez Party_zant » 03 Sty 2018, 23:43

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/63.0.3239.84 Safari/537.36


Hej.

Wygląda że jest wszystko super! Mało siedziałem na tym kompie, ale wydaje się, że zaczął płynniej chodzić...


Dzięki śliczne!!!

Pozdrawiam
Party_zant
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 30 Gru 2017, 16:32


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników

cron