TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

problem z biosem

Wszystko co wiąże się ze sprzętem komputerowym.

problem z biosem

Postprzez nalep84 » 16 Lip 2008, 19:29

PostUA:

witam Mam problem z biosem tzn kiedys troszke w nim namieszałem tak że komputer nie chciał wogóle odpalić he ;/ wcisnąłem optimizer czy coś w tym stylu;/ Grzebałem tak długo w biosie aż komp jednak odpalił ale to już nie to samo co przed moim że tak powiem majsterkowaniem;/ Czy jest jakis sposób by naprawić go jakoś ?? jestem zielony kompletnie jeśli chodzi o bios choć wiem jedno - lepiej tam nie buszować he ;/ Byłbym naprawde wdzięczny jeśli by mi ktoś pomógł :) Pozdrawiam
NALEP
nalep84
Forumowicz
Forumowicz

Dołączenie: 16 Lip 2008, 19:12
Miejscowość: KATOWICE

Postprzez acoanic_radka » 16 Lip 2008, 19:43

PostUA:

Najszybszym sposobem na resetowanie ustawień biosa jest wyciągnięcie baterii w płycie głównej. Dobrze by było gdybyś wcześniej podał swój model płyty głównej, bo nowe modele mają pamięć flash więc nic nie da wyciągnięcie baterii co najwyżej reset zegarka :D. Drugą możliwością jest przełączenie zworek obok baterii. Jak pierwszy sposób nie pomoże to opisze drugi.
Tak mnie wychowali: Ojczyzne kochać trzeba i szanować , nie deptać flagi i nie pluć na godło.
Awatar użytkownika
acoanic_radka
Postujący
Postujący

Dołączenie: 23 Lip 2005, 18:24
Pochwały: 1

Postprzez nalep84 » 16 Lip 2008, 21:30

PostUA:

czyli najlepiej gdyby zrobil to ktos co ma jakies pojecie pewnie ?? bo z tego co opisujesz to czuje ze gdybym ja to robil to komp by już na amen pad he :-/
NALEP
nalep84
Forumowicz
Forumowicz