Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Problem z certyfikatami

14 Wrz 2016, 21:00

Hej, to znowu ja. Mam problem z certyfikatami na starym pc, a mianowicie pojawia się komunikat "SEC_ERROR_UNKNOWN_ISSUER" na różnych stronach internetowych na które mogłem wcześniej wchodzić bez problemu. Problem dokładnie opisany jest w tym poradniku https://support.mozilla.org/pl/kb/komunikat-SEC_ERROR_UNKNOWN_ISSUER. Próbowałem się do niego zastosować czyli wyłączyć i włączyć filtrowanie protokołu SSL/TLS w Esecie, ale to nie pomogło i dalej jest tak samo. Byłbym wdzięczny za każdą pomoc :P

Kod:
Addition: http://www.wklej.eu/index.php?id=29764dcfb1

Shortcut: http://www.wklej.eu/index.php?id=6c40605e7b

FRST: http://www.wklej.eu/index.php?id=ce1a1aa335

Gmer: http://www.wklej.eu/index.php?id=021f19818e

Re: Problem z certyfikatami

16 Wrz 2016, 12:59

Wklej do notatnika:
Kod:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AboutURLs,Tabs: "hxxp://newtab.certified-toolbar.com/nie?si=39033&tid=114&new=true" <======= UWAGA
HKU\S-1-5-21-1708537768-630328440-725345543-1003\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AboutURLs,Tabs: "hxxp://newtab.certified-toolbar.com/nie?si=39033&tid=114&new=true" <======= UWAGA
S2 adfs; Brak ImagePath
S4 IntelIde; Brak ImagePath
U1 WS2IFSL; Brak ImagePath
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.

Sprawdź, czy problem występuje przy całkowicie wyłączonym Esecie.
Wyślij odpowiedź