Od paru tygodni mam w pracy problem z działaniem drukarki HP LaserJet 1018. Po diagnozie wychodzi na to, że nie ma połączenia drukarki z komputerem. Sprawdziłem bowiem sterowniki drukarki (aktualizacja), reinstalowałem itp. Wciąż pojawia się komunikat
"To urządzenie USB może działać szybciej... jeśli podłączysz je do portu Hi-Speed 2.0" i efekt jest taki, że nic nie da się wydrukować...

Choć zdarzają się chwile, że coś tam uda się wydrukować, ale rzadko, takie ma "humory"

Ww. komunikat sugeruje, że do portu USB 1.0 lub 1.1 podłączam kabel 2.0, prawda? Ale sprawdziłem, mój port USB jest na pewno 2.0 (jest wyraz "rozszerzony" w menedżerze urządzeń- kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej), a i sam kabel jest 2.0. Skłaniam się do tego, że kabel jest uszkodzony, bo porty działają w porządku (inne urządzenia nie zgłaszają awarii itp.). Nie mam możliwości sprawdzenia innego kabla...
Jakie macie inne sugestie, jak rozwiązać tę zagadkę, dlaczego drukarka nie drukuje?
W pracy korzystam z Windows Vista 32-bit, SP2.