TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

problem z filmami ściągniętymi z neta, dziwna sprawa:/

Tematyka związana z kompresją i dekompresją obrazu oraz dźwięku.

problem z filmami ściągniętymi z neta, dziwna sprawa:/

Postprzez foox » 22 Sie 2006, 20:59

PostUA:



Witam,
mam gigantyczny problem, zaiste spowodowany tym że jestem komputerowym laikiem:( :oops: