TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Problem z grą; czy mogą być to wirusy? Log

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Problem z grą; czy mogą być to wirusy? Log

Postprzez Artigon » 10 Kwi 2010, 21:17

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


Miałem problem z grą , lecz wszystko nie działało reinstale itp. wyczytałem że mogą być to wirusy i zaproponowano mi użycie ComboFix'a więc użyłem i mam prośbę o sprawdzenie logów i dalsze pokierowanie mnie :).
http://www.wklej.eu/index.php?id=8aaaf4d845
Artigon
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączenie: 10 Kwi 2010, 21:12

Re: Prośba

Postprzez mateo8898 » 10 Kwi 2010, 21:33

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


Nie wiem, kto Ci zaproponował jego użycie, bo jest to silnie ingerujące w system narzędzie wykorzystywane do usuwania ciężkich infekcji, którego nie powinno się używać na własną rękę, gdyż może to mieć przykre konsekwencje.

Zresztą w logu nic nie ma, do tego prawdopodobnie Combofix wykosił wpis AVG z autostartu, więc spróbujemy to naprawić.

Wklej do notatnika:
Kod: Zaznacz wszystko
Windows Registry Editor Version 5.00

"AVG9_TRAY"="c:\\progra~1\\AVG\AVG9\\avgtray.exe"

Plik -> Zapisz jako -> Ustaw rozszerzenie z TXT na Wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą FIX.REG -> uruchom utworzony plik i potwierdź -> restart

Pobierz OTC uruchom i kliknij CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport

Zainstaluj SP3 -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... ack_3.html
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba

Postprzez Artigon » 10 Kwi 2010, 21:42

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


Niestety AVG nie powróciło :( robić skany czy od nowa instalować AVG?
Artigon
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączenie: 10 Kwi 2010, 21:12

Re: Prośba

Postprzez mateo8898 » 10 Kwi 2010, 21:45

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


Rozumiem, że wykonałeś operację z FIX.REG, wpis został pomyślnie dodany do rejestru i po restarcie nadal nie ma ikonki AVG w trayu??? Jeśli tak to go po prostu przeinstaluj i wykonaj pozostałe kroki.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba

Postprzez Artigon » 10 Kwi 2010, 22:32

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


Zrobiłem wszystkie kroki opisane przez Ciebie i ku mojemu zdziwieniu czysto.Problem z wyłączającą się grą nie poprawił się.Zdziwiło mnie to iż AVG wykrył niby konia trojańskiego w programie do skanowania Anti-Malware.AVG jest godnym zaufania programem? istnieje jakaś inna lepsza alternatywa dla mnie niż ten oto antywirus? Czy może Malware jest zakażony?(Ściągałem z linku podanego przez ciebie).Dziękuję za pomoc.
Artigon
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączenie: 10 Kwi 2010, 21:12

Re: Prośba

Postprzez mateo8898 » 10 Kwi 2010, 22:38

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


Czy może Malware jest zakażony?

Jest to fałszywy alarm.

AVG jest w porządku, jeśli chodzi o darmowe rozwiązania. A przyczyn problemów z grą musisz szukać gdzieś indziej, bo na pewno nie jest to wina infekcji.


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba

Postprzez Artigon » 10 Kwi 2010, 22:39

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


Ok bardzo dziękuję za pomoc.
Artigon
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączenie: 10 Kwi 2010, 21:12


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

cron