UA: Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; Edition Campaign 21; pl) Presto/2.9.168 Version/11.51
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20100101 Firefox/6.0.2
UA: Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; Edition Campaign 21; pl) Presto/2.9.168 Version/11.51
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20100101 Firefox/6.0.2
UA: Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; Edition Campaign 21; pl) Presto/2.9.168 Version/11.51
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20100101 Firefox/6.0.2
UA: Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; Edition Campaign 21; pl) Presto/2.9.168 Version/11.51
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20100101 Firefox/6.0.2
UA: Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; Edition Campaign 21; pl) Presto/2.9.168 Version/11.51
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/535.1 (KHTML, like Gecko) Chrome/14.0.835.163 Safari/535.1
UA: Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; Edition Campaign 21; pl) Presto/2.9.168 Version/11.51
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0) Gecko/20100101 Firefox/7.0
Jeszcze mam pytanko, ponieważ gwarancja jeszcze nie wygasła mianowicie co napisać sprzedającemu w sprawie gwarancji dysku
UA: Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; Edition Campaign 21; pl) Presto/2.9.168 Version/11.51
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20100101 Firefox/6.0.2
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0) Gecko/20100101 Firefox/7.0
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]