TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Problem z internetem.

Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.

Problem z internetem.

Postprzez toof » 19 Kwi 2008, 21:06

PostUA:


Witam.
Pisze po raz pierwszy na tym forum z powodu problemu z internetem ,a mianowicie.
Po podlaczeniu internetu oraz po uplywie jakiegos czasu ( czasami 1-2 min a czasami max 20min) dioda adsl na moim modemie zaczyna migac i polaczenie z internetem zostaje przerwane.Myslalem ,ze to wina modemu..nie ma rzeczy wiecznych lecz po porzyczeniu w 100% sprawnego modemu od znajomego problem nie ustepowal wiec bardzo bym prosil o pomoc w tej usterce poniewaz mam na koncie e-mail zapisana prace od ktorej zalezy moja ocena koncowa ( egzamin zawodowy).Za wskazanie lokalizacji bledu oraz za pomoc z usunieciem go jestem w stanie zaplacic przelewem bankowym.
toof
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 19 Kwi 2008, 20:57

Postprzez Bozz » 19 Kwi 2008, 21:13

PostUA:


Mały offtop. Nie ma mowy o żadnej zapłacie, na forum pomoc udzielana jest tylko i wyłącznie nieodpłatnie. Jeżeli ktoś będzie wiedział jak pomóc na pewno odpisze.
Awatar użytkownika
Bozz
Moderator
Moderator
 
Posty: 2862
Dołączenie: 21 Sie 2006, 14:08
Miejscowość: 49°54' N 21°03' E
Pochwały: 20

Postprzez buzu » 19 Kwi 2008, 22:26

PostUA:


Jaki dostawca netu,jaki modem to tak na dzień dobry.
Po drugie daj logi do działu "Bezpieczeństwo",bo pewnie tu leży problemos.
Alter alterum docet.
Awatar użytkownika
buzu
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 854
Dołączenie: 26 Gru 2006, 02:20
Miejscowość: Łódź

Postprzez mateusz x man » 20 Kwi 2008, 00:11

PostUA:


buzu on chyba ma neostradę(modem, dioda adsl). Mi się wydaje że jest jakiś problem z łączem.
mateusz x man
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 750
Dołączenie: 09 Cze 2007, 13:15
Miejscowość: Kielce
Pochwały: 2

Postprzez toof » 20 Kwi 2008, 10:32

PostUA:


Mam internet w neo oraz posiadam modem speedtouch 330.Wczoraj z nerwow zrobilem formata bo myslalem ze w tym lezy problem ale sie mylilem ;/.

Edit

Przy rozlaczeniu sie netu pokazuje mi sie komunikat " Protokul PPP zostal zakonczony".
toof
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 19 Kwi 2008, 20:57

Postprzez adamsio » 20 Kwi 2008, 10:41

PostUA:


Miałem tak samo, Zadzwoń po gostków w pomarańczowych mundurkach z NeO oni sprawdzą, możliwe że kabel jest przecięty, tak jak to było w moim przypadku, jeśli to nie to to coś jest poje...na centrali, także tak miałem.

Miałem już chyba wszystkie problemy z neo...więc stwierdzam że to Shiit...

Zadzwoń na numer pomocy technicznej Neostrady...może masz coś nie tak zainstalowane...(oczywiście też to miałem)
CPU: Intel Core 2 Duo E4500, 2.20GHz, 2Mb Cache + SilentiumPC Spartan HE923
RAM: GoodRAM GR800D264L5/2G
MDT Tech. Empaq 1GB
GPU: Sapphire ATI Radeon HD4670 1GB GDDR3 BULK Core:750@775MHz Mem:800@945MHz/+23,6%
MOBO: Gigabyte GA-945P-S3 (v3)
Awatar użytkownika
adamsio
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 654
Dołączenie: 31 Paź 2007, 21:59
Miejscowość: Gdańsk

Postprzez toof » 20 Kwi 2008, 11:04

PostUA:


Wszystko mam zainstalowane .Tak samo i kabel jest dobry bo sprawdzalem na znajomego kablu i dzieje sie nadal tak samo.Do neo dzwonilem i powiedzieli mi ,ze na centrali jest wszystko dobrze.Kiedys moj znajomy nie mial odtwartego czy odtorowanego portu i dla tego mu nie dzialalo..czy jest mozliwe aby ten port zamkna mi sie z dnia na dzien?bo to wszysto zaczelo sie raptem wczoraj rano ,a w piatek wieczorem wszystko dzialalo bez szwanku...
toof
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 19 Kwi 2008, 20:57

Postprzez 1jaa » 20 Kwi 2008, 11:50

PostUA:


Jeśli masz dobrze skonfigurowany modem, a mimo to rozłącza Cię(na Twoim lub innym komputerze-wykluczając w ten sposób winę Twojego komputera) dzwoń na infolinie 0800102102 powiedz o co chodzi a oni wyślą montera i Ci wszystko sprawdzi.
Awatar użytkownika
1jaa
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1151
Dołączenie: 24 Sty 2006, 21:35
Pochwały: 2

Postprzez adamsio » 20 Kwi 2008, 17:23

PostUA:


MI CHODZI O KABEL OD CIEBIE Z CHATY NA CENTRALE!!!

a nie o ten co masz w domu :]

(Sory za Capsa ale nie chciało mi sie jeszcze raz tego pisac...)

A tak w ogóle zrób tak jak mówiłem ja wcześniej i tak jak powiedział mój poprzednik, zadzwoń po montera, a tak jak ja to mówię... Gostka w pomarańczowym mundurku :]
CPU: Intel Core 2 Duo E4500, 2.20GHz, 2Mb Cache + SilentiumPC Spartan HE923
RAM: GoodRAM GR800D264L5/2G
MDT Tech. Empaq 1GB
GPU: Sapphire ATI Radeon HD4670 1GB GDDR3 BULK Core:750@775MHz Mem:800@945MHz/+23,6%
MOBO: Gigabyte GA-945P-S3 (v3)
Awatar użytkownika
adamsio
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 654
Dołączenie: 31 Paź 2007, 21:59
Miejscowość: Gdańsk


Powróć do Sieć Internet, Sieci LAN, WLAN

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]