Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.
Wyślij odpowiedź

Problem z internetem.

19 Kwi 2008, 21:06

Witam.
Pisze po raz pierwszy na tym forum z powodu problemu z internetem ,a mianowicie.
Po podlaczeniu internetu oraz po uplywie jakiegos czasu ( czasami 1-2 min a czasami max 20min) dioda adsl na moim modemie zaczyna migac i polaczenie z internetem zostaje przerwane.Myslalem ,ze to wina modemu..nie ma rzeczy wiecznych lecz po porzyczeniu w 100% sprawnego modemu od znajomego problem nie ustepowal wiec bardzo bym prosil o pomoc w tej usterce poniewaz mam na koncie e-mail zapisana prace od ktorej zalezy moja ocena koncowa ( egzamin zawodowy).Za wskazanie lokalizacji bledu oraz za pomoc z usunieciem go jestem w stanie zaplacic przelewem bankowym.

19 Kwi 2008, 21:13

Mały offtop. Nie ma mowy o żadnej zapłacie, na forum pomoc udzielana jest tylko i wyłącznie nieodpłatnie. Jeżeli ktoś będzie wiedział jak pomóc na pewno odpisze.

19 Kwi 2008, 22:26

Jaki dostawca netu,jaki modem to tak na dzień dobry.
Po drugie daj logi do działu "Bezpieczeństwo",bo pewnie tu leży problemos.

20 Kwi 2008, 00:11

buzu on chyba ma neostradę(modem, dioda adsl). Mi się wydaje że jest jakiś problem z łączem.

20 Kwi 2008, 10:32

Mam internet w neo oraz posiadam modem speedtouch 330.Wczoraj z nerwow zrobilem formata bo myslalem ze w tym lezy problem ale sie mylilem ;/.

Edit

Przy rozlaczeniu sie netu pokazuje mi sie komunikat " Protokul PPP zostal zakonczony".

20 Kwi 2008, 10:41

Miałem tak samo, Zadzwoń po gostków w pomarańczowych mundurkach z NeO oni sprawdzą, możliwe że kabel jest przecięty, tak jak to było w moim przypadku, jeśli to nie to to coś jest poje...na centrali, także tak miałem.

Miałem już chyba wszystkie problemy z neo...więc stwierdzam że to Shiit...

Zadzwoń na numer pomocy technicznej Neostrady...może masz coś nie tak zainstalowane...(oczywiście też to miałem)

20 Kwi 2008, 11:04

Wszystko mam zainstalowane .Tak samo i kabel jest dobry bo sprawdzalem na znajomego kablu i dzieje sie nadal tak samo.Do neo dzwonilem i powiedzieli mi ,ze na centrali jest wszystko dobrze.Kiedys moj znajomy nie mial odtwartego czy odtorowanego portu i dla tego mu nie dzialalo..czy jest mozliwe aby ten port zamkna mi sie z dnia na dzien?bo to wszysto zaczelo sie raptem wczoraj rano ,a w piatek wieczorem wszystko dzialalo bez szwanku...

20 Kwi 2008, 11:50

Jeśli masz dobrze skonfigurowany modem, a mimo to rozłącza Cię(na Twoim lub innym komputerze-wykluczając w ten sposób winę Twojego komputera) dzwoń na infolinie 0800102102 powiedz o co chodzi a oni wyślą montera i Ci wszystko sprawdzi.

20 Kwi 2008, 17:23

MI CHODZI O KABEL OD CIEBIE Z CHATY NA CENTRALE!!!

a nie o ten co masz w domu :]

(Sory za Capsa ale nie chciało mi sie jeszcze raz tego pisac...)

A tak w ogóle zrób tak jak mówiłem ja wcześniej i tak jak powiedział mój poprzednik, zadzwoń po montera, a tak jak ja to mówię... Gostka w pomarańczowym mundurku :]
Wyślij odpowiedź