TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Problem z konsolą odzyskiwania

Tematyka związana z produktami firmy Microsoft.

Problem z konsolą odzyskiwania

Postprzez iluvatharr » 19 Gru 2008, 01:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.4) Gecko/2008102920 Firefox/3.0.4


Witam
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z konsola odzyskiwania.
Mianowicie po odpaleniu konsoli z plyty instalcyjnej win xp loguje sie jako administrator w celu podmienienia pliku
ntoskrnl za pomoca komendy
expand X:\i386\ntoskrnl.ex_ C:\Windows\System32\ (gdzie X to literka mojego napędu),
wydawało by się wszystko ok ale po wciśnięciu enter konsola odmawia mi dostępu do wykonanie tego polecenia.
Próbowałem kilka krotnie, nawet zmieniałem wszystkie hasła za pomocą komendy "control userpasswords2" z terminalu
uruchom lecz i nawet to nie poskutkowało.
Moja konfiguracja:
Microsoft Windows XP Home Edition SP2, Intel Core 2 Duo E6300 1,86 GHz, Gigabyte GA-945P-S3 Intel 945P, 3 GB
Kingston (DDR2 SDRAM), Award Modular rev. 1.0, NVIDIA GeForce 9500 GT (512 MB), Intel 82801GB ICH7 - High
Definition Audio Controller [A-1], 485GB HDD,
Jeśli ktoś wie co może być powodem takiej sytuacji i zna rozwiązanie, jego pomoc będzie nieoceniona gdyż, problem z
blue screenem zaczyna być już uciążliwy.
Z góry dziękuję za pomoc.
iluvatharr
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączenie: 19 Gru 2008, 01:06

Powróć do Microsoft Windows

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

cron