TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Problem z odczytaniem zawartości karty Micro SD

Wszystko co wiąże się ze sprzętem komputerowym.

Problem z odczytaniem zawartości karty Micro SD

Postprzez viktoria231 » 15 Lut 2014, 23:58

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/32.0.1700.107 Safari/537.36


Witam, zaznaczam że jestem zielona w te klocki i mam problem z odczytanie zawartości na karcie micro sd chodzi o to ze jednego dnia karta działała normalnie w telefonie potem włożyłam ją do laptopa poprzez czytnik kart, i tez wszystko działało, kartę zostawiłam na noc w tym czytniku podłączonym do laptopa i następnego dnia kiedy włożyłam do telefonu pojawial sie komunikat ze karta pamięci jest pusta albo czegos tam nie obsługuje i że trzeba ją sformatować :/ a tego nie chce ponieważ chcę odzyskać pliki które na niej były, wkładając kartę do innych telefonów i laptopów pojawia sie ten sam komunikat przed użyciem karty musisz ją sformatowac :/ czyli karte odczytuje ale nie mogę odczytac zawartości czy da się tą zawartośc jakoś odzyskać? czy musze sformatować czym strace wszystko z karty, czy po sformatowaniu karta będzie działała? Głównie chodzi mi o odzyskanie plików z karty proszę o jakąs odpowiedź, z góry dziękuje :)
viktoria231
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 15 Lut 2014, 23:46

Re: Problem z odczytaniem zawartości karty Micro SD

Postprzez viktoria231 » 15 Lut 2014, 23:59

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/32.0.1700.107 Safari/537.36