TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

problem z oglądaniem ściągnietych filmów

Posty związane z oprogramowaniem. Odpowiedzi na nurtujące Was pytania.

problem z oglądaniem ściągnietych filmów

Postprzez ogrodnik6 » 18 Lut 2006, 14:34

PostUA:

witam w sprawach komputerowych jestem laikem ale od początku sciągam filmy z emule a potem zanic niemogę ich odtworzyć np;film tylko mnie kochaj mpg lub avi o rozmiar około 697 mb zawsze wyłazi jakiś błąd moje pruby oparłem na porogramach vplayer bestpl allpl windos mediapla powerdvd proszę o pomoc co ja zle robie a pomału zaczyna mnie to denerwować ciągne film 3-3 dni a potem dupa pomocy plisss
ogrodnik6
Forumowicz
Forumowicz

Dołączenie: 13 Lut 2005, 21:39

Postprzez manius23 » 18 Lut 2006, 14:40

PostUA:

Powody sa dwa :
1.Film "tylko mnie kochaj" to fake czyli uszkodzony plik
2.Jesli inne filmy ci nie chodza to albo to rowniez fake albo brak jakihs kodekow
Awatar użytkownika
manius23
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie

Dołączenie: 06 Lut 2005, 12:22
Miejscowość: stąd ?

Postprzez ogrodnik6 » 18 Lut 2006, 14:44

PostUA:

dzięki jak sciągam jakieś takie krutkie filmiki reklamowe to jest oki chyba naprawdę muszą być spi....one te pliki :evil:
ogrodnik6
Forumowicz
Forumowicz

Dołączenie: 13 Lut 2005, 21:39

Postprzez hrydziu » 18 Lut 2006, 21:26

PostUA: