Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.
przez BuGry » 16 Mar 2015, 21:46
UA: Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.2.2; pl-pl; SM-G350 Build/JDQ39) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile Safari/534.30
Witam mam problem z komputerem.
Mianowicie podczas uruchamiania komputera system się zawiesza a po ponownym uruchomieniu w trybie naprawy system ponownie się zawiesza lecz wyskakuje ekran z błędem 0xc000000f po włożeniu dysku instalacyjnego i naciśnięciu "zainstaluj teraz" pojawia się napis "instalator rozpoczyna pracę. .." który trwa bez końca. Podczas próby sprawdzenia rozruchu system ponownie się zawiesza.
Proszę o szybką odpowiedź

-
BuGry
- Forumowicz

-
- Posty: 3
- Dołączenie: 16 Mar 2015, 21:28
przez pawlak87 » 17 Mar 2015, 17:25
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/41.0.2272.89 Safari/537.36
Całkiem możliwe że CI dysk padł, podepnij pod inny komp i jak go wykrywa to zabezpiecz swoje dane, a później możesz go przeskanować pod kątem błędów jakimś programikiem z tego pakietu
https://www.instalki.pl/download/progra ... bootcd-pe/ ... w zależności jakiego producenta masz dysk hdd - wybierz taki program. Wyniki testu możesz zamieścić tutaj.
A jak nie to to może masz uszkodzone pliki rozruchu...
-
pawlak87
- Forumowicz

-
- Posty: 5
- Dołączenie: 13 Mar 2015, 14:19
- Miejscowość: Bytom
- Sprzęt: dobry
przez pawlak87 » 17 Mar 2015, 23:17
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/41.0.2272.89 Safari/537.36
Może niejasno się wyraziłem, oczywiście że do samej diagnostyki nie trzeba nic przepinać, chodziło mi najpierw o zabezpieczenie danych o ile takie są, a dopiero potem zabawa z dyskiem

-
pawlak87
- Forumowicz

-
- Posty: 5
- Dołączenie: 13 Mar 2015, 14:19
- Miejscowość: Bytom
- Sprzęt: dobry
przez BuGry » 19 Mar 2015, 19:32
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/41.0.2272.89 Safari/537.36
Mam takowy problem iz dysk jest teroretycznie na gwarancji jednak sklep w ktorym kupilem PC został zlikwidowany.
Na stronie zostawili e-maila do serwisu ale od 2 tygodni nikt nie odpisuje a wszelkie telefony sa nieaktywne.
Wracając do mojego problemu czy odkrecajac dysk moge stracic gwarancje? Jeżeli to glupie pytanie to przepraszam ale jestem "laikiem" w tych sprawach

-
BuGry
- Forumowicz

-
- Posty: 3
- Dołączenie: 16 Mar 2015, 21:28
przez pawlak87 » 19 Mar 2015, 22:20
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/41.0.2272.89 Safari/537.36
W takim razie skontaktuj się z producentem dysku. Jeżeli dysk był kupowany niezależnie to nie tracisz gwarancji przy przepinaniu go pod inny komputer...
-
pawlak87
- Forumowicz

-
- Posty: 5
- Dołączenie: 13 Mar 2015, 14:19
- Miejscowość: Bytom
- Sprzęt: dobry
przez mateo8898 » 19 Mar 2015, 23:47
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:36.0) Gecko/20100101 Firefox/36.0
Ale skąd wiesz, że dysk jest faktycznie uszkodzony?
-

mateo8898
- Moderator

-
- Posty: 15377
- Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
- Pochwały: 966
przez BuGry » 23 Mar 2015, 21:21
UA: Mozilla/5.0 (Linux; U; Android 4.2.2; pl-pl; SM-G350 Build/JDQ39) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile Safari/534.30
Juz załatwione dysk uszkodzony (sprawdzony w serwisie)
Temat do zamknięcia

-
BuGry
- Forumowicz

-
- Posty: 3
- Dołączenie: 16 Mar 2015, 21:28
Powróć do Sieć Internet, Sieci LAN, WLAN
Kto jest na forum
Zarejestrowani użytkownicy: Google [Bot]