Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.
przez WVR » 31 Maj 2020, 10:30
UA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/83.0.4103.61 Safari/537.36
Ze względu na pewne problemy z netem odłączyłem router (tp-link model TL-WR740N), po ponownym podłączeniu nie mam wifi. Chciałem zresetować jego ustawienia i na nowo utworzyć sieć na stronie
http://192.168.1.1/ lecz ta się w ogóle nie ładuje. Roztargniony próbowałem z różnymi kombinacjami podłączenia kabli pomiędzy modemem a routerem. Nic nie działa. Pytanie czy jakieś ustawienia w windzie mają na to wpływ? Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
-
WVR
- Forumowicz
-
- Posty: 68
- Dołączenie: 12 Kwi 2008, 18:10
- Miejscowość: Inowrocław
przez Illidan » 31 Maj 2020, 19:54
UA: Mozilla/5.0 (Linux; Android 8.0.0; AGS2-W09) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/81.0.4044.138 Safari/537.36
Próbowałeś podłączyć router do kompa bezpośrednio po kablu przez port WAN i zalogować się do jego panelu administracyjnego? Router ma też przycisk Reset, czy korzystałeś z niego?
-
Illidan
- Zacny pisarz
-
- Posty: 1472
- Dołączenie: 29 Paź 2017, 23:25
- Miejscowość: Gliwice
- Pochwały: 26
-
Powróć do Sieć Internet, Sieci LAN, WLAN
Kto jest na forum
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]