TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

problem z Trojanem

Tematyka związana z produktami firmy Microsoft.

problem z Trojanem

Postprzez danek » 15 Sie 2007, 23:51

PostUA:

mialem w programie Trojana i wylaczylem komputer teraz nie moge go wlaczyc. dopiero ucze sie pracy na PC-cie wiec jestem zupelnie zielony. Czy ktos moze wytlumaczyc mi co zrobic zeby laptop znowu dzialal? Bo teraz lezy bezuzyteczny. Blagam pomocy
danek
Forumowicz
Forumowicz

Dołączenie: 14 Sie 2007, 19:32

Postprzez Mefisto » 15 Sie 2007, 23:58

PostUA:

Spróbuj uruchomić go w trybie awaryjnym, włącz kompa i wciskaj do oporu F8 powinno sie pokazać okno takie i tam masz 3 wybory interesuje cię tylko 1 a mianowicie Tryb awaryjny zaznaczasz go i dajesz enter. Najlepiej żebyś w jakiś sposób mu przesłał na dysk ten program https://www.instalki.pl/download/programy/windows/bezpieczenstwo/antyspyware/hijackthis/ , gdy już to zrobisz wtedy pokaż logi z tego programu, eksperty ci doradzą co usunąć, spróbuj także antywirusem przeskanować tego kompa, ale obawiam się że czeka cię format...
Awatar użytkownika
Mefisto
Postujący
Postujący

Dołączenie: 02 Cze 2007, 20:40
Miejscowość: Warszawa

Postprzez buzu » 16 Sie 2007, 17:07

PostUA:

Piszesz,że jesteś zielony.To skąd wiesz,że to był trojan ?
Jak wyłączyłeś komputer?przez start>>wyłącz komputer czy na twardo paluchem?
Możesz spróbować ostatniej znanej dobrej konfiguracji wciskając przedtem F8 na początku rozruchu kompa.
Jak odpali daj loga z hijacka.
ps.tak na marginesie,mam nadzieję,że nie chodzi tu o brak zasilania ,rozładowane baterie :wink:
Alter alterum docet.