przez JEDREK » 04 Cze 2009, 17:55
UA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10
Przyczyną może być źle działający system, lub wirus
Zastosuj się do tego:
poradnikaMoże po prostu jakaś aplikacja nie odpowiada.
Zamieść też logi w dziale bezpieczeństwo...

P.S nie umieszczaj jednego wątku w wielu działach łamiesz w ten sposób
Regulamin [Punkt nr. 8]
Ja tu tylko sprzątam...
i5 3570 @ 4,3 GHz + Noctua NH-U12P, Asus P8Z77-V, Corsair DDR3 2x8GB
@ 2060MHz CL10 Ven., MSI GTX 1080 8GB, Samsung SSD 850 EVO 1 TB, Samsung DVD SH-222BB, NZXT Tempest, Corsair AX860i 860W,
WIN 10 [x64]