TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Problem z wyswietlaniem stron po infekcji

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Problem z wyswietlaniem stron po infekcji

Postprzez dewu1994 » 12 Sty 2017, 00:11

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:50.0) Gecko/20100101 Firefox/50.0


Witam! Ostatnio złapałem jakiegoś wirusa który proponował mi co jakiś czas pobieranie jakichś dodatkowych aplikacji. Zastosowałem wiele programów (Adwcleaner, Malwarebytes Anti-Malware, Eset online scanner, JRT) i myślałem, że udało mi się go pozbyć bo powiadomienia przestały wyskakiwać, lecz pojawił się inny problem. A mianowicie nie wyświetla mi się poprawnie strona youtube, oraz gdy próbuję wygooglować coś po prostu wpisując w pasek przeglądarki to wyskakuje mi komunikat, że nie udało się nawiązać połączenia. Muszę wchodzić na google.pl i dopiero stamtąd mogę googlować. Dzieje się tak niezależnie od przeglądarki. Reinstalowywałem je, zmieniałem konta, wszystko bez skutku. Youtube wygląda tak:
http://img24.otofotki.pl/ew366_yt.png.html

LOGI:
FRST: http://www.wklej.eu/index.php?id=62db8ecaa7
FRST Addition: http://www.wklej.eu/index.php?id=93b40ad9c5
OTL: http://www.wklej.eu/index.php?id=3c110a3b8c
OTL Extras: http://www.wklej.eu/index.php?id=1f513603ee
gmer przestaje odpowiadać podczas skanowania
dewu1994
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 11 Sty 2017, 23:45

Re: Problem z wyswietlaniem stron po infekcji

Postprzez mateo8898 » 12 Sty 2017, 10:28

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:50.0) Gecko/20100101 Firefox/50.0


Wklej do notatnika:
Task: {11FE4D46-6AAA-4754-BB7B-84F8AE139BC8} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {5C43EF33-38EC-4B62-B2AF-EA1C0C592D2A} - \DriverDocRunAtStartup -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {656E6F48-FEA6-487B-9A61-741F0422D98E} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {6ECA68AE-3CC4-40E0-8384-92ABF8A83A1B} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {7A1C90B0-D4DD-46E2-A92E-B0E2FBD7274A} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {7CB99D56-BACC-4142-B8CB-78B7E2D47C32} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {95BE5DCD-4D19-497B-A79F-BB9E8792844B} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {CD096586-5049-45AD-832C-044964A1944F} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {CE05723D-DC27-4144-9791-F13DD38CDEF0} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {DED72A1B-8EFA-4BCF-BA1D-1AB6AA23548A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {E69E2E89-91C8-4A3D-AACF-17AD561A5444} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKLM-x32\...\Run: [Live Update] => C:\Program Files (x86)\MSI\Live Update\Live Update.exe [11324368 2015-10-07] (Micro-Star INT'L CO., LTD.)
HKLM-x32\...\Run: [BCSSync] => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\BCSSync.exe [91520 2010-03-13] (Microsoft Corporation)
HKLM-x32\...\Run: [Acrobat Assistant 8.0] => E:\Acrobat 11.0\Acrobat\Acrotray.exe [3498720 2016-10-01] (Adobe Systems Inc.)
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [587288 2016-09-22] (Oracle Corporation)
HKLM-x32\...\Run: [Adobe ARM] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [1156824 2016-09-16] (Adobe Systems Incorporated)
GroupPolicy: Ograniczenia - Chrome <======= UWAGA
GroupPolicyScripts: Ograniczenia <======= UWAGA
S3 dbx; system32\DRIVERS\dbx.sys [X]
U0 aswVmm; Brak ImagePath
S3 BRDriver64_1_3_3_E02B25FC; \??\C:\ProgramData\BitRaider\support\1.3.3\E02B25FC\BRDriver64.sys [X]
Hosts:
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Problem z wyswietlaniem stron po infekcji

Postprzez dewu1994 » 12 Sty 2017, 21:56

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:50.0) Gecko/20100101 Firefox/50.0


Wielkie dzięki, wszystko działa jak powinno :)
Dla zainteresowanych wklejam logi

Fixlog: http://www.wklej.eu/index.php?id=e3094c3d5b
FRST: http://www.wklej.eu/index.php?id=7dc63814a7
Addition: http://www.wklej.eu/index.php?id=04871d7762
dewu1994
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 11 Sty 2017, 23:45

Re: Problem z wyswietlaniem stron po infekcji

Postprzez mateo8898 » 14 Sty 2017, 23:03

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:50.0) Gecko/20100101 Firefox/50.0


Kroki końcowe, wklej do notatnika:
Task: {F00F9027-AC87-4936-B152-0ECF94CFDCC9} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
DeleteQuarantine:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw

I to tyle ;)
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników