Tematy związane z obróbka, edycją, konwersją plików foto, audio oraz video.
Wyślij odpowiedź

Problem ze skopiowaniem Mini DVD-RW

31 Maj 2008, 22:22

Witam,
kupiłam niedawno kamerę Panasonic D160 oraz płytki dwustronne dvd-rw do niej. Nagrałam pare filmów w formacie VIDEO, sfinalizowałam i było o.k. i na komputerze i na odtwarzaczu dvd. Problem zaczął się gdy chciałam je skopiwać na duże płyty dvd. Przy przegrywaniu ciągle pojawia się informacja że "wystąpił błąd" i tyle :( Przezuciłam nawet te filmy do komputera i próbowałam przegrac z pliku - to samo "wystąpił błąd przy przegrywaniu".
Czy ktoś wie o co tu chodzi? Czy to jest jakiś problem z formatem tych nagrań?
Błagam o pomoc

04 Cze 2008, 08:11

jeżeli możesz to daj screen tego błędu, więcej będziemy wiedzieć

05 Cze 2008, 21:12

Spróbuję opisać to co robiłam ale proszę o wyrozumiałość - nie znam się tak dobrze na tych rzeczach a screenów nie umię jeszcze dodawać
Płytki mam Mini Dvd-Rw 2.8GB 1x-2x (sfinalizowane-zamknięte) i chciałam je przegrać na DVD-R 16x. Próbowałam to zrobić najpierw w Nero: "Copy DVD" ale zaraz potem wyskakuje informacja "Burn process failed at 16x". Podobnie było w innych programach: Ashampoo Burning Studio, DVD Shrink 3.2.

05 Cze 2008, 21:24

Burn process failed at 16x

Po tym komunikacie sądzę że problem jest z tą płytą na którą chcesz nagrać a dokładniej z prędkością zapisu. Próbuj zmniejszyć prędkość zapisu do minimum lub użyj innej płyty.

05 Cze 2008, 21:29

i jeżeli to nie pomoże to zainstaluj najnowszą wersję Nero; możliwe, że laser twojej nagrywarki odmawia posłuszeństwa; jeżeli mnie pamięć nie myli to w Nero jest opcja "testuj napęd" - użyj tego; w ostateczności nowy firmware

06 Cze 2008, 16:15

:) Miałam płytkę DVD+RW 1-4x i udało się. Spróbuję teraz na tych swoich 16x tylko zmniejszę prędkość - mam nadzieję że się uda.

06 Cze 2008, 16:47

Chłopaki jesteście wielcy - udało się!