TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Problemy z certyfikatami w Operze

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Problemy z certyfikatami w Operze

Postprzez arekdem » 20 Sty 2015, 15:14

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 6.1; Win64; x64) Presto/2.12.388 Version/12.17


Witam. Proszę o sprawdzenie logów. Mam problemy z certyfikatami w operze oraz wyskoczyło okno z Virustotal z ankietą
Frst: http://www.wklej.eu/index.php?id=afce95d223
Addition: http://www.wklej.eu/index.php?id=18b1e76a14
Shortcut: http://www.wklej.eu/index.php?id=db6855455f
Gmer: http://www.wklej.eu/index.php?id=bb8f363ec0
arekdem
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 28 Sty 2010, 19:07

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 20 Sty 2015, 16:09

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Wklej do notatnika:
Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\star.exe (Microsoft)
U3 aaidbwpt; C:\Windows\System32\Drivers\aaidbwpt.sys [0 ] (Advanced Micro Devices) <==== ATTENTION (zero size file/folder)
S3 BRDriver64_1_3_3_7ECFDFEA; \??\C:\ProgramData\BitRaider\support\1.3.3\7ECFDFEA\BRDriver64.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
S3 WIMMount; \??\D:\w\Projects\Tools\Win7PESE\X64\wimmount.sys [X]
2014-12-31 18:33 - 2014-12-31 18:33 - 00436624 _____ (AVAST Software) C:\Windows\system32\Drivers\ujpwvbjt.sys
2014-12-31 18:33 - 2014-12-31 18:33 - 00000000 ____D () C:\ProgramData\AVAST Software
C:\ProgramData\ISTask.dll
Task: {A7621DEB-2A0F-47BE-B5D0-F647EB6258BA} - System32\Tasks\{76AEA84C-EFFB-44A5-871D-1600B9C41E37} => pcalua.exe -a C:\Users\Arek\AppData\Roaming\omiga-plus\UninstallManager.exe -c -ptid=smt <==== ATTENTION
C:\Users\Arek\AppData\Roaming\omiga-plus
Task: {E74DC9D9-429B-4433-8293-65A6CA12A60E} - System32\Tasks\{13E72515-F9F1-44B5-ACCE-A61A241768FB} => pcalua.exe -a C:\Users\Arek\AppData\Roaming\mystartsearch\UninstallManager.exe -c -ptid=smt
C:\Users\Arek\AppData\Roaming\mystartsearch
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez arekdem » 20 Sty 2015, 17:06

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 6.1; Win64; x64) Presto/2.12.388 Version/12.17


arekdem
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 28 Sty 2010, 19:07

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 20 Sty 2015, 17:12

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Kroki końcowe.

Wklej do notatnika:
DeleteQuarantine:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner (zakładka Cleaner i Rejestr)

Zaktualizuj Operę -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... Opera.html
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez arekdem » 20 Sty 2015, 17:27

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 6.1; Win64; x64) Presto/2.12.388 Version/12.17


Pomogło, dzięki śliczne
arekdem
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączenie: 28 Sty 2010, 19:07


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]