Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Problemy z certyfikatami w Operze

20 Sty 2015, 15:14

Witam. Proszę o sprawdzenie logów. Mam problemy z certyfikatami w operze oraz wyskoczyło okno z Virustotal z ankietą
Frst: http://www.wklej.eu/index.php?id=afce95d223
Addition: http://www.wklej.eu/index.php?id=18b1e76a14
Shortcut: http://www.wklej.eu/index.php?id=db6855455f
Gmer: http://www.wklej.eu/index.php?id=bb8f363ec0

Re: Proszę o sprawdzenie logów

20 Sty 2015, 16:09

Wklej do notatnika:
Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\star.exe (Microsoft)
U3 aaidbwpt; C:\Windows\System32\Drivers\aaidbwpt.sys [0 ] (Advanced Micro Devices) <==== ATTENTION (zero size file/folder)
S3 BRDriver64_1_3_3_7ECFDFEA; \??\C:\ProgramData\BitRaider\support\1.3.3\7ECFDFEA\BRDriver64.sys [X]
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
S3 WIMMount; \??\D:\w\Projects\Tools\Win7PESE\X64\wimmount.sys [X]
2014-12-31 18:33 - 2014-12-31 18:33 - 00436624 _____ (AVAST Software) C:\Windows\system32\Drivers\ujpwvbjt.sys
2014-12-31 18:33 - 2014-12-31 18:33 - 00000000 ____D () C:\ProgramData\AVAST Software
C:\ProgramData\ISTask.dll
Task: {A7621DEB-2A0F-47BE-B5D0-F647EB6258BA} - System32\Tasks\{76AEA84C-EFFB-44A5-871D-1600B9C41E37} => pcalua.exe -a C:\Users\Arek\AppData\Roaming\omiga-plus\UninstallManager.exe -c -ptid=smt <==== ATTENTION
C:\Users\Arek\AppData\Roaming\omiga-plus
Task: {E74DC9D9-429B-4433-8293-65A6CA12A60E} - System32\Tasks\{13E72515-F9F1-44B5-ACCE-A61A241768FB} => pcalua.exe -a C:\Users\Arek\AppData\Roaming\mystartsearch\UninstallManager.exe -c -ptid=smt
C:\Users\Arek\AppData\Roaming\mystartsearch
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.

Re: Proszę o sprawdzenie logów

20 Sty 2015, 17:06

Zrobione, oto logi:
fixlog: http://www.wklej.eu/index.php?id=5b91937482
frst: http://www.wklej.eu/index.php?id=8dfa6173d9
addiction: http://www.wklej.eu/index.php?id=eca2a3a197
shortcut: http://www.wklej.eu/index.php?id=d7ee3c8017

Re: Proszę o sprawdzenie logów

20 Sty 2015, 17:12

Kroki końcowe.

Wklej do notatnika:
DeleteQuarantine:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner (zakładka Cleaner i Rejestr)

Zaktualizuj Operę -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... Opera.html

Re: Proszę o sprawdzenie logów

20 Sty 2015, 17:27

Pomogło, dzięki śliczne
Wyślij odpowiedź