TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Program do konwertowania filmow

Tematy związane z obróbka, edycją, konwersją plików foto, audio oraz video.

Program do konwertowania filmow

Postprzez Vixaven » 15 Lut 2008, 23:47

PostUA:

Witam Wszystkich Forumowiczow !Bede naprawde bardzo wdzieczny jesli ktos mi pomoze w mojej sprawie,chce zaznaczyc ze jestem calkowity laik jesli chodzi o obropke filmow , i.t.p rzeczy... Chodzi mi o to ze ostatnio kupilem sobie kamere firmy"Sony DCR-DVD105" nakrecilem film i wrzucilem na twardy dysk do komputera. Problem polega na tym ze koncowke tego filmu chcialbym obciac ale nie moge , bo gdy wrzucilem go do kompa ,znalazlem pewien program to on go po prostu nie widzi.Film podzielil mi sie na pliki :video rm(ktorych otworzyc nie moge), na video ts i vts.Prosze o pomoc , co mam teraz zrobic zeby dany program do obcinania filmow widzial ten film ktory nagralem ? Ktos powiedzial mi ze nazywa sie to "Konwertowanie" ( przepraszam jesli sie myle ) - podobno musze znalesc taki program ,ktory przerobi mi te pliki w jeden.Jesli nic nie poprzekrecalem(jesli sie nie myle), to moje pytanie jest takie - jakim programem moglbym to zrobic , na co mialbym przerobic te pliki ? i jesli bylo by to mozliwe, jak sie to robi... Z GORY WIELKIE DZIEKI !
Awatar użytkownika
Vixaven
Forumowicz
Forumowicz

Dołączenie: 09 Gru 2007, 23:16

Postprzez adamsio » 16 Lut 2008, 10:11

PostUA:

konwertować czyli zmieniać format np. programem ConvertXToDvd konwertuje film z DIVIX/XVID na zwykłe DVD

Jakim programem obciąć film to nie mam pojęcia :(