Dobrze, skoro usunęłaś wszystko w "Malwaresbytes", to... problem może wymagać trochę innych czynności jeszcze niż usuwanie w "FRST".
Uruchom "FRST". NA klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+Y" .Otworzy się Notatnik, wklej do niego:
- Kod: Zaznacz wszystko
Tcpip\..\Interfaces\{88C1EB6D-8D93-4D1B-BB27-406659378B05}: [DhcpNameServer] 192.168.1.1 192.168.1.1
S3 NetworkSupport; "C:\Program Files (x86)\Sony\VAIO Control Center\NetworkSetting\NetworkSupport.exe" [X]
S3 SpfService; "C:\Program Files\Common Files\Sony Shared\VAIO Entertainment Platform\SPF\SpfService64.exe" [X]
S3 VAIO Event Service; "C:\Program Files (x86)\Sony\VAIO Control Center\VESMgr.exe" [X]
S3 VAIO Power Management; "C:\Program Files\Sony\VAIO Power Management\SPMService.exe" [X]
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA
CMD: netsh advfirewall reset
CMD: ipconfig /release
CMD: ipconfig /all
CMD: ipconfig /flushdns
CMD: ipconfig /renew
CMD: netsh winsock reset
CMD: netsh int ip set dns
EmptyTemp:
Na klawiaturze naciśnij jednocześnie "CTRL+S". W "FRST uruchom opcję na "Fix / Napraw". Po restarcie systemu pokaż otrzymany plik "fixlog.txt", jest on w tym samym miejscu co program "FRST". Oceń po wszystkim czy jest poprawa, nie będzie to jeszcze trzeba spróbować zmienić w modemie/ routerze adresy DNS, ustawić na te od Google:
Prefered DNS Server: 8.8.8.8
Alternate DNS Server: 8.8.4.4
W kolejnym kroku jeśli i to nic nie dało zresetować przeglądarki.
Jeśli i to nic nie da, to trzeba będzie zresetować router/ modem. Tutaj jeśli masz cos pozmieniane, zrób wpierw backup jego ustawień, ewentualnie screeny co jest zmienione w ustawieniach, aby to potem przywrócić.